Skoči na vsebino

626 turbo - galerija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo spletne strani na kateri so malo starejse slike moje 626. Novejse bom dal cez kak dan. Na novih slikah bo tudi postopek ugrajevanja turbine na moj avto.

 

--- GALERIJA ---

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Kaj pa ce bi kdo napisal kaki komentar?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Res je, a ker mam hrvasko tablico mi po sloveniji ne tezijo, a pri nas je itak vse v kurcu pa nobenega ni briga. :D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

No to nism glih razumu?!?! Mam dve zarnici (HID), balast in ingition. tako dela pravi xenon. ne vem o kaksnih 4 govoris? Ja, mam 4, dve kratki luci (xenon) in dve dolgi (navade H1). Pa na 323 se tudi da nastimati. Lahko se pa kje dobimo da vam pokazem in podrobno razlozim.

Je pa stvar dokaj enostavna: Zamenjal sm samo kratke luci (H7) v xenon (HID) z pripadajoco elektroniko, mocnejse varovalke (ne glede na to da so zarnice 35W - tako mora biti ker ignion veliko napetost rabi- 20KV), dolge luci pa so serijske.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat.  <_<

Pa se to: ce mas kolko-tolko nov avto ti policaji ne bodo tezili, ker itak mislio da je serijsko in se sploh za to ne bodo zmenli, se posebej ce mas luci z lecami, a za tehnicnega lahko zamenjas in vstavis navade zarnice tisti en dan v letu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Tata i ja bi to. :lol:

 

Hudo zgleda vse skupaj, komaj ?akam ?e na fotke od vgrajevanja turbine. ;)

 

 

Druga?e pa so meni zadnji? na meji s hrva?ko (sicer slovenski policaj) pregledali avto do potankosti, tudi ma?ino ... potem me je spra?eval policaj kaj je debel kabel, ki pride na akumulator in sem mu moral razlagat, pa zakaj imam ?portni filter ...

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

Uradna razlaga je bila, da zato, ker ?akam na originalnega, v tem ?asu pa je ?portni noter ... ?aprav ga nisem poimenoval ?portni. :huh:
Napisano

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

 

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i  :D  :D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?
ves da nebi nihce od nas.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ow....ma valda da ja! :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

?tevce na pre FL MX-3 sploh ni te?ko razstaviti... :)

 

ask if you need to know ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

Seveda! Vse sm sam naredu. CISTO VSE NA TEM AVTU. Se elektroniko sm sam menju.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.