Skoči na vsebino

626 turbo - galerija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo spletne strani na kateri so malo starejse slike moje 626. Novejse bom dal cez kak dan. Na novih slikah bo tudi postopek ugrajevanja turbine na moj avto.

 

--- GALERIJA ---

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Kaj pa ce bi kdo napisal kaki komentar?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Res je, a ker mam hrvasko tablico mi po sloveniji ne tezijo, a pri nas je itak vse v kurcu pa nobenega ni briga. :D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

No to nism glih razumu?!?! Mam dve zarnici (HID), balast in ingition. tako dela pravi xenon. ne vem o kaksnih 4 govoris? Ja, mam 4, dve kratki luci (xenon) in dve dolgi (navade H1). Pa na 323 se tudi da nastimati. Lahko se pa kje dobimo da vam pokazem in podrobno razlozim.

Je pa stvar dokaj enostavna: Zamenjal sm samo kratke luci (H7) v xenon (HID) z pripadajoco elektroniko, mocnejse varovalke (ne glede na to da so zarnice 35W - tako mora biti ker ignion veliko napetost rabi- 20KV), dolge luci pa so serijske.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat.  <_<

Pa se to: ce mas kolko-tolko nov avto ti policaji ne bodo tezili, ker itak mislio da je serijsko in se sploh za to ne bodo zmenli, se posebej ce mas luci z lecami, a za tehnicnega lahko zamenjas in vstavis navade zarnice tisti en dan v letu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Tata i ja bi to. :lol:

 

Hudo zgleda vse skupaj, komaj ?akam ?e na fotke od vgrajevanja turbine. ;)

 

 

Druga?e pa so meni zadnji? na meji s hrva?ko (sicer slovenski policaj) pregledali avto do potankosti, tudi ma?ino ... potem me je spra?eval policaj kaj je debel kabel, ki pride na akumulator in sem mu moral razlagat, pa zakaj imam ?portni filter ...

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

Uradna razlaga je bila, da zato, ker ?akam na originalnega, v tem ?asu pa je ?portni noter ... ?aprav ga nisem poimenoval ?portni. :huh:
Napisano

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

 

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i  :D  :D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?
ves da nebi nihce od nas.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ow....ma valda da ja! :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

?tevce na pre FL MX-3 sploh ni te?ko razstaviti... :)

 

ask if you need to know ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

Seveda! Vse sm sam naredu. CISTO VSE NA TEM AVTU. Se elektroniko sm sam menju.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.