Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok imam eno ?udno te?avo, ki jo tudi mehanik ne more to?no specificirati. Namre?, ko se vozim nekaj ?asa (po avtocesti) vsaj 160km/h mi potem po nekem ?asu, ko spustim hitrost (npr. pri cestninski ali kak?nih ovirah) za?ne blokirati hitrost - nekako tak?en ob?utek je kot da bi mi du?ilo motor. Sicer momentalno pomaga potem, da prestavim v ni?jo in spet vi?jo, vendar kaj kmalu spet za?ne du?iti.

?e se okrog 150km/h peljem po isti logiki mi do sedaj ?e ni to naredilo. Prav tako mislim, da je to prisotno samo ob ni?jih temperaturah - npr. ?e se peljem v MB podnevi je ok tudi pri 160/h, ko grem zve?er nazaj je temperatura ni?ja in mi nato du?i ?e nekaj ?asa vozim 160/h.

Res ne vem kaj bi lahko bilo - najprej sem mislil ?e je slu?ajo kak?en filter zama?en (npr. za gorivo), ampak potem ni logike, da se to dogaja to?no na dolo?eni hitrosti. Imate kak?no idejo ali izku?njo?

 

Hvala.

Napisano

oj!!!

 

Jaz ti bom tkole reku!!!

Iz preventive zamenjaj bencinski filter(mo?ni vzroki so: avto slabo vle?e-ga mori ,cukanje avta,nemiren tek)

Je logika ...?e ti da? v ni?jo potem pumpa za bens pove?a pritisk ker rabi ve? goriva,in ker pumpa dela na polno se ti ne zdi razlike da mori kj ker je tolik?en pritisk da le gre skozi zama?en filter,ko pa so ni?ji obrati pa se zadeva ustavi!

po potrebi zamenjaj sve?ke glej na starost in opravljene kilometre

spucaj tra?ni filter in ostale cevke oz. preveri ?e so vse dobro nasajene na svoje mesto!!!!

 

To je za za?etek pol pa naprej!!!!

 

mo?nosti so pa ?e kaki kabli od sve?k(mo?nost preboja)

ali kak merilec pretoka zraka!!!!

 

lp

 

in javi rezultate ?e bo kaj bol?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Izpu?ni sistem bi res lahko bil kriv, ker se zadnje ?ase ?udno sli?i zvok izpuha.

 

Druga?e pa avto niti nima toliko prevo?enih - 116.000

Sem pa imel pred kratkim velik servis. Menjava sve?k, jermenov, filtrov, klima, olje itd.

Napisano

?e si siguren da so vse to zamenal kar si na?tel pol je ok(js ne vrjamem ni? unim na servisu razn ?e stojim zraven)

 

pol ti res ostane da pregleda? izpu?ni sistem!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem imel podoben problem pa smo na koncu ugotovili da je bila lambda sonda. Zamenjava ni tezka.... lahko pa poskusis s kaksnim ki ima isti avto zamenjat...da nebos kupoval po nepotrebnem.

 

LP, Andrej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.