Skoči na vsebino

Injektorji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav! Ime mi je Igor, in sem nov na tem forumu (oblubim, da se bom kmal predstavu tud v "Novi clani") :)

no zanima me pa naslednje: (ce mogoce veste)

katere Mazde imajo oznako motorja B8, in sicer z injektorji 180 in 210?

180 je 370 cc injektor, 210 pa 465cc...

 

eko, to je to, kratko in jedrnato. upam da mi bo kdo znal pomagat.

Lep pozdravcek!

Kennman

Napisano

B8 ali BP?? Obstajajo B6 motorji, ki so 1.6. BP pa so 1.8. Oba motorja sta bila serijsko lahko tudi s turbino (323 GTX ampak ne vem to?no podrobnosti).

Predvidevam torej, da i??e? BP 1.8 motor 180 injektorji so od navadnih 210 pa od turba?ic.

Vsaj upam, da sem ti pomagal, da sem zadel bistvo. :ne vem:

Napisano

B8 ali BP?? Obstajajo B6 motorji, ki so 1.6. BP pa so 1.8. Oba motorja sta bila serijsko lahko tudi s turbino (323 GTX ampak ne vem to?no podrobnosti).

Predvidevam torej, da i??e? BP 1.8 motor 180 injektorji so od navadnih 210 pa od turba?ic.

Vsaj upam, da sem ti pomagal, da sem zadel bistvo. :ne vem:

 

hvala za hiter odg. sej BP je itak v osnovi B8,ampak pac DOHC. mene samo zanima, kteri modeli Mazd so imeli te injektorje ?

M323 GTX? recimo za rx7 vem da so kr vse mele injektorje tam cez 400cc.

torej, ce mi kdo lahko pomaga pri teh "vecjih" injektorjih - pa lahko 180 injektorji al pa tisti 210! (samo da so cez 370cc)

hehe, zakomplicirano... :ouje:

Napisano

Torej teh oznak 180 in 210 ne poznam.

V glavnem na Mazdi GT-X so uporabljeni injektorji z visoko upornostjo 13,6 ohm in 360cc pri 3. barih (Denso 195500-2130).

 

Za GT-R pa ?al ni podatkov na tej http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4 strani in kode tudi ne vem to?no, ker jih ?e nisem imel zunaj. Naj bi bili 460cc z nizko upornostjo (Denso 195500-2610 - nisem siguren).

 

Oznaka motorja pa je pri obeh GT-X/R BPT.

 

BDW, ?e potrebuje? GT-X injektorje, jih imam doma kpl. z letvico in regulatorjem.

 

PS

 

Tu ?e ima? seznam v katerih modelih kateri motor

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_323

IPB Image
Napisano

Torej teh oznak 180 in 210 ne poznam.

V glavnem na Mazdi GT-X so uporabljeni injektorji z visoko upornostjo 13,6 ohm in 360cc pri 3. barih (Denso 195500-2130).

 

Za GT-R pa ?al ni podatkov na tej http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4 strani in kode tudi ne vem to?no, ker jih ?e nisem imel zunaj. Naj bi bili 460cc z nizko upornostjo (Denso 195500-2610 - nisem siguren).

 

Oznaka motorja pa je pri obeh GT-X/R BPT.

 

BDW, ?e potrebuje? GT-X injektorje, jih imam doma kpl. z letvico in regulatorjem.

 

PS

 

Tu ?e ima? seznam v katerih modelih kateri motor

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_323

 

hmm..GT-X so 360cc/min in bodo verjetno mal premajhni. Ze 400cc bo mal premal-optimalno bi blo tam 450cc. koliko bi pa sploh hotel zanje?- Na PM mi javi. a so top feed ali side feed? (kje pride fuel rail?)

hvala za odg.

LP

Igor

Napisano

Evo slikice za la?jo predstavo. Glede velikosti ne vem za kateri avto rabi?, ampak na GT-X mazdah so z temi injektorji pri?li do nekje 220 - 250 PS. Kar se pa ti?e GT-R injektorjev, pa jih raje sploh ne i??i, ker so zelo redki, potem raje od RX7. Mora? pa vedet katere injektorje rabi? z visoko ali nizko upornostjo - sicer se da nekaj zmutit z dodajanjem uporja, ampak to so mu?ke :P . Za koliko bi prodal injektorje? daj ponudbo na PM pa se dogovoriva ;)

post-7-1162491814.jpg

IPB Image
Napisano

Evo slikice za la?jo predstavo. Glede velikosti ne vem za kateri avto rabi?, ampak na GT-X mazdah so z temi injektorji pri?li do nekje 220 - 250 PS. Kar se pa ti?e GT-R injektorjev, pa jih raje sploh ne i??i, ker so zelo redki, potem raje od RX7. Mora? pa vedet katere injektorje rabi? z visoko ali nizko upornostjo - sicer se da nekaj zmutit z dodajanjem uporja, ampak to so mu?ke :P . Za koliko bi prodal injektorje? daj ponudbo na PM pa se dogovoriva ;)

 

mas PM....

se kdo s kaksno idejo mogoce?

Igor

Napisano

Na kak?en avto bo to ?lo? Kak?ni so cilji?

 

h. accent 2.0 kompressor :ph34r:

 

ce mi kdo lahko pomaga iz kocljive situacije...

ko bo projekt koncan, vam ga "pokazem" :) heheheh

torej, injektores horrores grandes ? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.