Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 323f 1.5i po klancu komaj 200km/h (po ?tevcu)

 

Mazda 6 cd136 230km/h po vi?njegorskem klancu

 

Mazda 323f 2.5 V6 240km/h po ravnini

 

in pol se ?udimo zakaj je ta odsek tolkrat zaprt :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

in pol se ?udimo zakaj je ta odsek tolkrat zaprt :blush:

 

Misli? vi?njegorca? Jaz sem pi?il proti Lj, ponavad je v drugo smer zaprt...

panoramska.jpg
Napisano

M3 1.6 CD letnik 2012..neki ?ez 190 po gps.....?voh to gre za svoje konje :ne vem:

 

moja je dosegla 200 po GPS, je pa sicer letnik 2006 :P

Napisano

Rajs ne povm :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

po ravnino okoli 258-262 po gps,odvisno od dimenzie gume montirane (diameter),ker je to pri blokadi rpm(7200),stevc completely off the clock,se zabije v spodni del plastika ko odbrate se narastejo.glede na to koliko je lahek(mora biti okoli 1220 kg ker imam se klima montiran),moram rect da je kar stabilen in ni nekoli feeling da ni nazdor na avto.

 

 

the best is how fast it reachs final speed,especially with high boost mode B)

Napisano

Pa kaj nabijate kolk gre po klancu gor, dejte raje kolk gre v vi?njegorski klanec proti ljubljani, kolk spodaj in koliko na vrhu. :jezicek:

Men gre PREVE?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kaj nabijate kolk gre po klancu gor, dejte raje kolk gre v vi?njegorski klanec proti ljubljani, kolk spodaj in koliko na vrhu. :jezicek:

Men gre PREVE?. :hudicek:

 

Enkrat iz firbca sprobal pa je ?el ?tevc ?ez 190 :blush: navzdol je pa ve? ali manj nesmiselno sprobavat. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jaz pa ?e nisem peljal ve? kot 160 km/h svojo mazdo, pa bi blo fajn enkrat mal spihat motor, a ne. :)

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Kolegi, a kaj priganjate svoje konjicke?

 

Jaz V6 doslej se nisem pelju preko dobrih 180kmh, naj bi jih pa imela se kake 40 do 50 na zalogi, vsaj ce gre tem lastnikom verjeti tule:

http://mazda626.net/topic/20302-top-speed/page-5

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V Nem?iji sem sprobal koliko gre in je GPS kazal 205 po ravnem ve? pa nisem upal ker je bila ?e kar gu?va na cesti (po prospektu je kon?na 204). Mislil sem koliko sem hiter, pa sem se moral nonstop umikat.  Je pa m6 karavan dizel l.2004, takrat je imela prevo?enih okrog 150000 km (realnih ????).

Napisano

Kolegi, a kaj priganjate svoje konjicke?

 

Jaz V6 doslej se nisem pelju preko dobrih 180kmh, naj bi jih pa imela se kake 40 do 50 na zalogi, vsaj ce gre tem lastnikom verjeti tule:

http://mazda626.net/topic/20302-top-speed/page-5

nevem, ?e sm ?e kdaj reku, js sm svojo 323f spravu na 230km/h po ?tevcu, pa je blo ?e lufta :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.