Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kakem odpadu.Priporoco bi ti da poklices odpad avto ende,to je bliz maribora.Ce slucajn majo.

 

Pebi,pebi v motorju mas tm od 3,7 do 4l olja.Pa ne mi govorit da ne more pozret loh,loh.Pa se kak loh pozre.

Ce je motor zjahan je zjahan.

 

 

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

 

Men so ga pa tam ponujal.18
Napisano

Men so ga pa tam ponujal.18

 

 

hm zakon bom se jaz mal pozvedu pa preklicav morda pa se kaj zase najdem!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sem zamenju olje, filter pa je bistveno bolj? sam ?e zmer cuka tm 1000-2000 obratov. I??em NGK-jeve kable, a kdo ve kje se jih dobi? ?e ?e vedno ne bo delal pa menjat naprej...

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

 

Pojid komu ko se ukvarja sam z zavornimi sistemi.

in motor kej bols

Napisano

Bobni primejo ve? kot pa diski !!!

 

Diski se uporabljajo samo zato ker je bolj?e hlajenje in se ne segrejejo tolk hitro. Najbolje da si omisli? hidravli?no ro?no.

 

 

Ti lahko Yavarye pove koliko njemu priero ro?na in meni tud skor da ni? ne prime pa je celoten sistem obnovljen (zajle, plo??ice, ...)

Napisano

Diski zadaj in ro?na zavora sux big time, ni? vrtenja z ro?no in podobnega.. Kar se pa ti?e pri zaviranju pa dela 100 na uro ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni ne prime ?ist ni?, tud v klancu me je strah pustit avto, skos ga moram met v prestavi.

 

Prjatu ma diske zadaj pa komot blokira zadnja kolesa z ro?no na kii.

 

Druga? pa a poznate koga k se ukvarja z bremzami?

 

Pa glede hidravli?ne ro?ne, a ma kdo kej ve? informacij o tem?

Napisano

Sm najdu na BMW forumu. Na ?alost so slike zginle, un model k hosta je komp ugasnu :blink:. Druga? pa bi blo fajn met kej takega.

 

No najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da me ni strah v klancu parkirat. Pol bo pa hidravlika padla.

Napisano

Pele za NGK svecke se obrn na W-est Avtodeli trgovino, kle na Dolgem mostu, zraven pumpe. Avto pa zapel do mehanika ASAP, ker vem da nisi krimos al pa od ocija sine, in ti je cenej zdej rihtat, kot pa pol brez avta bit pa celo masino iskat.

 

Drugac ti pa konc koncev vedno ostane moznost nakupa 1.8 rabljene masine iz VB, kjer ti eni dajo celo garancijo na motor...

 

 

Uglavnem, poklic za kofe. B)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jest sem re?il enak problem na moji 626 - je pa trajalo 6 mescev, napaka je bila pa res bolana .....

javi se me ?e te zanima ( bo? dal za eno pivo :whatever: )

LP

Napisano

Yav, 1981 suzuki gsx 750 lahko popapa 2-3 litre olja od maribora do ljubljane.

Moje cukanje do 2000-2500 obratov in ob?asno kasnej?e delovanje po 3 cilindrih (od ?tirih) so re?ile nove sve?ke. Lahko pa da so kabli bolj kaka in je pomagalo, da so se malo prerukal. V tem primeru bom kmalu videl, ampak zaenkrat (dobrih 100km) dela.

 

LP

Napisano

Zdele sm si vzev cajt in orng pregledu tole temo od za?etka do konca.

 

Pa ?e zmeri neki ne ?tekam in sicer glede ola, ponavad ?e je motor ?e dost razturen, oz. Simon bi reku predihan. <_<

 

Pol po neki logiki gostej? olje ko da?, naj bi ga mn piv in ne obratno, ker ga mn spizdeva vn, tm kje obro?ki ne dihtajo! :ne vem:

 

To sem tut sam pri 323 F opazu, ko sem enkat dav notr Kastrolo RS Formula 0W 60, pa je biv rezultat totalna tema oz. bi blo bol? da sm ga kr stran zliv, namest da sm dav za 4 litre 20 smukov SITov, to res ni biv biznis. In vidu sm da ga zna res popit 2 litra v par sto kmjih! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.