Skoči na vsebino

RX8 vs MPS6


cresh

Priporočeno sporočilo

Hi

 

Zanima me va?e mnenje. Imamo mo?nost ugodno prodat rx8 in kupit MPS 6. Zanima me va?e mnenje. kaj bi vi raj?i izbrali. Naj vztrajamo pr rx8 al kupmo MPS.

 

Sam se ?e skoraj bolj nagima k MPS, saj rx8 ne gre nikamor, in MPS ima dosti ve?ji tuning potencial. Je pa res da na testih so jo opisal kot avto za mo?ke v penziji :D:D.

 

Po obliki pa vsekakor rx8 preka?a MPS 6.

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hi

 

Zanima me va?e mnenje. Imamo mo?nost ugodno prodat rx8 in kupit MPS 6. Zanima me va?e mnenje. kaj bi vi raj?i izbrali. Naj vztrajamo pr rx8 al kupmo MPS.

 

Sam se ?e skoraj bolj nagima k MPS, saj rx8 ne gre nikamor, in MPS ima dosti ve?ji tuning potencial. Je pa res da na testih so jo opisal kot avto za mo?ke v penziji :D:D.

 

Po obliki pa vsekakor rx8 preka?a MPS 6.

 

?e bi jaz kupoval bi ?el na MPS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja,glede prostornosti in prtlja?nika je ?e MPS v prednosti,oblika je totalno na strani RX 8,ve?ji tuning potencial pri MPS tudi res,?e zaradi same prostornine, ma pa tudi ?e serijsko ve? KM,pa? stvar okusa in pa potreb! :whatever: Sicer sta pa obe Mazdi,to je glavno! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pogledat more? kake ima? prioritete glede avta.... sam show off al tudi uporabnost.... torej to je ena zadeva... finan?no predvidevam da nima? problema...

 

Je pa res da se da tudi RX8 tunat.... oziroma nasploh Wankel motorje.... kot dokaz.... Cruiser in @dodo@, ki je tudi uporabnik oziroma moderator hrva?kega foruma.... prvi z Mazdo RX7 drugi pa z RX8.... in oba imata relativno predelane ma?ine...

 

 

Evo preglej si oba....

 

 

Mazda RX7- Cruiser

 

Mazda RX8- @dodo@

 

 

Upam da si bo? lahko malo pomagal s tem.... :prstgor:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e moje skromno mnenje.

 

?e dobi? ugodno MPS-ko in ?e lahko proda? RX-8 ne ?akaj na jutri. Sem govoril iz mehanikom na mazda servisu in je rekel, da je 6ka ?udovit avto, dost bol? vle?e kot RX-8, ni je treba toliko vrtet v visoke obrate, pri 200 ?e vleeeee?eeeee, ne pa tko ko RX-8 ko za?ne ?epat. Samo pa pazi, da nebo? kupil testne, ko se je vozila po slo revijah! Kolikor vem je ta pa ?e ena ali 2 ko imata lastnika v Slo. Koliko ti pa ponujajo za tvojo mazdo? Lahko na ZS.

 

Je pa res, da 6ka ni ve? taka ekskluziven avto, kak?no leto bo ?e zelooo zgubila na ceni. Ima pa veliko prednost - lahko se vozi? tudi pozimi z njo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj bi bilo z testno narobe, avstrijci so svojo sesul in je na?a ?la mal k njim :D

 

?e bi ti vedel, kaj se dela s testnimi avtomobili bi te glava bolela, posebno pa ?e novinarji. Tesne avtomobile se ?ge takoj - kdo bo pa ?akal da se ogreje, utekanje motorja prvih 1000km - kaj je ?e to, da o menjavi gum in sklopk ne govorim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.