Skoči na vsebino

sklopka mx5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

menjalnik od 1.8 sto posto pase gor sam za motor pa ne vem!!

to da od 323negre not vem sam mislm da je obstajala mx5 z turbo motorjrm!! :ne vem:

 

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

IPB Image
Napisano

Model 323 ima pre?no postavljen motor in menjalnik MX-5 pa vzdol?no in misli? da ima enak menjalnik ?? :blink:?zmeden?:blink:

Malo ?e premisli in pre?tudiraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

 

 

ne ne nisem mislu tega od 323 ampak od mx5 1,8 motor!

ker moja ima 5 stopenjskega 1,8 pa je imela 6 stopenjskega!!

 

Ali je bila za Jap. ali pa USA trg, nekje vem da je ila turbi verzija MX-5 pa ?e mazdaspeed je mislim da bila

 

ja tudi meni se zdi da so jo tovarnisko delal!!

je pa res da mazdaspeed dala tud nadgradnje za te motorje sam nebi zaj rad cel motor razderu pa menu celo njegovo drobovje ampak bi ga raje preprosto menjav!! :D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

IPB Image
Napisano

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

 

jojk zj sm pa cist zmeden ker koker sem jaz zaj tam razbrav ima mazda 323 oznako motorja B6 to pa je ista oznaka kot je na mojem!!! :ne vem: :ne vem:

in zj mi tle ne gre totalen nic skupaj!!

daj mi kako sliko od tvojega motorcka posli da vidim ce je to vsaj na preblizno enako!? <_<

 

am a tukaj na forumu nima nihce nikakersnih iskusenj z menjavo motorja na mx5 NA??

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Ja ti ima? B6 kateri je 1,6 motor, jaz pa BP z turbino, torej BPT. Kar se ti?e menjalnikov, jaz bi lahko uporabil menjalnik od 323 GTi kateri ima BP motor 1,8 16V brez turbine, menjalnik od 1,6 16V B6 motor pa ne pa?e. Torej BP motor ne pa?e na B6 menjalnik. ?e ti po?ljem pa sliko, bo? pa prepri?an da bi moralo pasat, ker sta motorja skoraj enaka. Je pa ?e ena mo?nost, dobit motor od 323GT-X BF mazd z 1,6 turbo motorjem z oznako B6T, to je tudi zelo ?ivahna zadeva in sem skoraj prepri?an da bi pasalo na tvoj menjalnik. Sicer je pa tak?en motor vgradil en ?lan tega foruma v Mazdo MX3, bi znal on dosti ve? povedat o tem motorju.

IPB Image
Napisano

aha kateri uporabnik pa je biv to?

am a pa ma mogoce ta motor od 323t isti izpusni kolektor kot moj? :whatever:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ne morm vrjet da je ?la u tko kratkem ?asu dvakat u k....! :ljubezen::P

 

 

jah tudi jaz ne sam sla je kaj naj sedaj!!!! <_<

 

bo ta dlje zdrzala!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Bo - bo, zihr! :danzoman:

 

Ne vem a je fora da zato ko se je lastnik umes zamenu, al pa tista rablena ni bla bohvekva! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bo - bo, zihr! :danzoman:

 

Ne vem a je fora da zato ko se je lastnik umes zamenu, al pa tista rablena ni bla bohvekva! :ne vem:

 

 

 

malo to malo ono!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.