Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me ali je ?e kdo vgradil uro ali daljinec v mazdo 5, ker vem da je v mazdi 5 vgrajen grelec drugega proizvajalca kot pri ostalih mazdah -tam je vgrajen webasto grelec in ga je mogo?e nadgraditi pri serviserjih Webasto in ni potrebno,da je ravno na mazdinem servisu, saj se vgrajuje Webasto za prvo vgradnjo in garancija velja ?etudi ni vgrajen na mazdi ,to omogo?a nova evropska zakonodaja ,po kateri mora mazda priznati garancijo za del kateri je bil vgrajen del pa ?eprav na drugem servisu npr fiatu , del kateri se vgrajuje pa mora biti tak kot ga vgrajuje mazda in mora garancilo priznati tudi mazda ?eprav ni bil vgrajen na mazdinem servisu, s to evropsko zakonodajo je prepre?en monopol servisov,saj si prej moral v ?asu garancije samo pri njih ?e nisi ?elel ,da ti garancija preneha,

Napisano

Zanimivo, da so dali predgrelec od drugega proizvajalca (a mogo?e ve? od katerega?), ker kakor je meni znano je webasto najbolj renomiran proizvajalec teh re?i za osebna vozila. :ne vem:

 

Jaz sem za ?estko ?el direkt na Webasto (cesta dveh smetarjev), ker se pri zastopniku la?je pogovarja? za ceno, kot pa pri ostalih.

33112_1.png

Napisano

vgrajen ima grelec prav tako priznanega proizvajalca EBERSPAECHER,kateri je bolj znan po vgradnjah v avtodomih,vgrajuje pa jo pri nas podjetje BEJA d.o.o. lj-?martno,tel, 362 57 77,fantje na servisu so zelo prijazni,vendar pa me je odvrnila cena katero pa sem prepri?an ,da diktira Mazda -cca 290.000,kar je ob?utno preve?. na webastu pa ponujajo svoj grelec za 360.000 SIT kar je pa sploh absurd,

Napisano

zanima me ali je ?e kdo vgradil uro ali daljinec v mazdo 5, ker vem da je v mazdi 5 vgrajen grelec drugega proizvajalca kot pri ostalih mazdah -tam je vgrajen webasto grelec in ga je mogo?e nadgraditi pri serviserjih Webasto in ni potrebno,da je ravno na mazdinem servisu, saj se vgrajuje Webasto za prvo vgradnjo in garancija velja ?etudi ni vgrajen na mazdi ,to omogo?a nova evropska zakonodaja ,po kateri mora mazda priznati garancijo za del kateri je bil vgrajen del pa ?eprav na drugem servisu npr fiatu , del kateri se vgrajuje pa mora biti tak kot ga vgrajuje mazda in mora garancilo priznati tudi mazda ?eprav ni bil vgrajen na mazdinem servisu, s to evropsko zakonodajo je prepre?en monopol servisov,saj si prej moral v ?asu garancije samo pri njih ?e nisi ?elel ,da ti garancija preneha,

 

 

V moji 5 GT 143 imam nadgradnjo ?e vgrajenega grelca. V petke vgrajujejo osnovo, proizvajalca Ebenspecher. Meni deluje odli?no in mi ni ?al denarja - le prave zime NI. Ndagranjo so mi izvedli v INTERCLASU. Ima? dve opciji in sicer z daljinecm, ki je bistvno dra?ja ali s tajmerjem, ki ga lahko programira? za tri dni v tednu.

 

lp karlo

 

V moji 5 GT 143 imam nadgradnjo ?e vgrajenega grelca. V petke vgrajujejo osnovo, proizvajalca Ebenspecher. Meni deluje odli?no in mi ni ?al denarja - le prave zime NI. Ndagranjo so mi izvedli v INTERCLASU. Ima? dve opciji in sicer z daljinecm, ki je bistvno dra?ja ali s tajmerjem, ki ga lahko programira? za tri dni v tednu.

 

lp karlo

 

 

preveri ceno pri Interclasu.

Napisano

glede na moje poizvedovanje po razli?nih servisih sem pri?el do spoznanja ,da je v Mazdo 5 vgrajen grelec kateremu ni pomo?i,kar se ti?e nadgradnje, njegova zapletenost ,pa? presega znanje mazdinih serviserjev v Sloveniji,ne vem kako je v tujini,ali ima kdo izku?nje?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.