KAALman Napisano 11. januar, 2007 Prijavi Napisano 11. januar, 2007 http://www.eere.energy.gov/news/news_detai...m/news_id=10503 Mazda na North American International Auto Show (NAIAS) v Detroitu za 2008 napoveduje Tribute Hybrid SUV. Prvi hibrid serijske proizvodnje bo 70kW motor povezan z 2.3 literskim ?tirivaljnikom za kombiniranih 155kW. 2.3 litrski ?tirivaljnik deluje po Atkinsonovem zgorevalnem principu, ki zamika zapiranje sesalnega ventila, tako se lahko loputa bolj odpre in izogne izgubi mo?i pri vsesovanju zraka skozi majhno sesalno odprtino. Hibridni sistem je kombiniran z neprekinjenim variabilnim prenosom, in omogo?a, da se Tribute Hybrid obna?a kot V6 motor z 200 konjskimi mo?mi, pri ?emer porabi samo okrog 60 odstotkov goriva tako mo?nega motorja pri mestni vo?nji. Do hitrosti 25 milj na uro lahko vozilo uporabi 100 odstotni elektropogon. Citiraj LP KAALman
uklopko Napisano 11. januar, 2007 Prijavi Napisano 11. januar, 2007 Ni kej treba s tehnologijo it v korak s?asom!!!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 16. januar, 2007 Prijavi Napisano 16. januar, 2007 Problem al pa bolje re?eno feature vseh teh hybridov je, da var?ujejo le v mestnem ciklu vo?nje pa ?e tam, kjer je veliko ustavljanja in speljevanja. V vseh ostalih primerih ?e posebej, ?e je vo?nja relacijska pa je hybridni na?in pogona bolj ali manj cokla saj pove?uje te?o avtomobila in posledi?no tudi porabo. Moje mnenje je, da je to sicer korak v pravo smer, ampak trenutno so hybridi le metanje peska v o?i okoljevarstvu saj bomo v pravo smer zmanj?anja onasne?evanja dosegli ?ele z uporabo povsem elektri?nih avtomobilov. ?e se mene vpra?a bi moj idealni okoljevarstveni avtomobil, ki ne bi bil odvisen od omejenega dosega baterij, imel poleg baterij ?e vedno motor z notranjim izgorevanjem, ki bi na?eloma deloval samo takrat, ko bi recimo kapaciteta baterij padla pod polovico. Ta (bencinski) motor pa sploh ne bi bil vezan direktno na kolesa ampak bi zgolj poganjal alternator, ki bi nato polnil baterije ali pa direktno pogonske elektro motorje. Pri tem bi (bencinski) motor deloval enakomerno v podro?ju najve?jega izkoristka, da bi bilo ?im manj izgub. Citiraj
Symon Napisano 16. januar, 2007 Prijavi Napisano 16. januar, 2007 Sicer ni Mazda ampak je pa na to temo.Tesla Roadster je trenutno edini avto, ki deluje izklju?no na baterije (akumulator) in ima ob enem izredne perfomanse! Citiraj
ReDevil Napisano 17. januar, 2007 Prijavi Napisano 17. januar, 2007 Lepo tole prebrat, bi blo fino da enkat namo ve? odvisni samo od raznih ?ejkov in podobnih mogotcev! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.