Skoči na vsebino

miljon milj

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Svaka ?ast! :rispekt: Samo ne vem kaj se je te tolko vozakal okoli?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

to meni tud hodi po glavi.. taksist je vpra?anje ?e tolko prevozi v kakih 10 letih (al kolko je pa? ta saab star)

Napisano

to meni tud hodi po glavi.. taksist je vpra?anje ?e tolko prevozi v kakih 10 letih (al kolko je pa? ta saab star)

 

Verjetno ma tale avto ?e ve? kot 15 let, tako da je po moje tudi kilometrina ?e na nekem verjetnem nivoju cca 300km/dan.

 

Je pa tako, da ?e je avto relacijsko vo?en brez nekih ekstremov in velik uga?anja in v?iganja je tudi ta kilometrina mogo?a - mislim, ?e Hyundai Accent lahko pre?ivi 400.000km v avto?oli!!! potem tud 1.600.000 za Saaba pri za avto "nestresni" vo?nji ni tako nemogo?e, je pa vsekakor pohvale vredno in zelo zelo lepa brezpla?na reklama za samo firmo :D

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.