Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.

 

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

Napisano

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Pri VW-ju (Golf V 1.9 TDI, da smo bolj natan?ni) je tudi odstopanje cca 0,7litra tako, da zgleda se vsi ukavarjajo s podobno te?avo.

33112_1.png

Napisano

Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.

 

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.

Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.

 

Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje

problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da

avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.

 

?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.

 

Lp,

Bojan

Napisano

Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.

Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.

 

Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje

problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da

avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.

 

?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.

 

Lp,

Bojan

 

Moj je november 2005, na rednem servisu (ni bila Gama) niso ni? vedeli niti o upgrade-u ali se jim pa ni dalo. Na Gamo sem ?el zaradi neznanega storilca na parkingu, ki nam je fino butnil avto in sem se zmenil da mi spotoma nadgradijo software - menda dobivajo upgrade na 3 mesece. Glede na to da je bil avto 10 dni tam, nimam direktne primerjave koliko je napredka, ker imam za drugi avto Hondico, ki je res odzivna in je ?isto drug motor.

 

Me pa razjezijo servisi, kjer kon?na stranka ve? ve, kot nekdo, ki je pla?an zato da spremlja te stvari - na ?alost je podobna situacija ?e marsikje.

 

Najbolj? da pokli?e? na Gammo ali se zmeni? ko ima? redni servis.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Glede upgrade-a - ve? odzivnosti je, ni ve? mo?i nad 3000 obrati, ker so konji isti, ni pa tudi opaznega prihranka pri gorivu, ?tevec za porabo ?e vedno la?e ve? kot 1 liter na 100 km, zdajle ob malo ve? relacijah ka?e 5.3 /100km (AC 150km/h na tempomat), bom sporo?il kak?na bo napaka na koncu, glede na to da je vreme malo toplej?e in ni vklapljanja grelca. Doseg se pa itak vedno zmoti za 300km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.