Skoči na vsebino

ZMAJ in ostala banda!


mazdohist

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 2k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Hja diha dobr, sam ena vrata se pa od tkt naprej ne dajo ve? ne odpret ne zapret, to lih tista, zadnja leva, s kerimi je itak zmerom en cirkus! <_<:D

 

Kva pa Korejc pa laufa, da je joj?! :bravo:

 

Denis, kje bo? pa za nou let, kaki so plani, no loh da si mi ?e povedu, pa sm pozabu! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Matr milo, to pa res, sej to ma? nasledn ?etrtk a ne, se mi zdi da na isti dan kokr ?uhmaher! :danzoman::bravo:

 

S tem da si 18 let mlaj od njega! :P

 

No pa mormo se zdej kej pogostej vidt, k nazadne je kr precej cajta minil. Kaj pa razpolo?enje, se je ?e kej normaliziru, ve? kva mislm? :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa Mel Gibson ma tud 3. januarja brzdej tko da je kr morala, ker bom ali odli?en voznik al pa zlo dobr glumac (bl vrjetn :P)

Razpolo?enje je kr ql, sicer nism n? ukrepu ker se dr?im na?ela bl pipa? drek bl smrdi, sm pa poklicu ano in ji povedu kaj je un debil tvezu okol in ji ni blo n? jasn, tko da mam usaj glede tega ?isto vest da nau ?e ona kj narobe sli?ala.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede dreka ma? najbr? prou, sicer nimam kej dost izku?n, razn k sosedova pseta, kej govnarjo okol moje gra??ine! :P:hohoho:

 

Nasledni? pa se mormo mal bl mu?ko sre?at, sploh ko bo? meu osebn praznk, a misl? kako veselico organizirat, al bo bl na izi, financam primerno? :ne vem: :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj finance so, sam ?e ne vem kje naj plc najdm. ?tuderam da bi meu tm k zelc, k je ?ef kr dec, pa ?e toba?te lah notr :D

Bom ?e mal premislu kako pa kaj, fajn bi pa blo da se kj za?ura :danzoman:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj finance so, sam ?e ne vem kje naj plc najdm. ?tuderam da bi meu tm k zelc, k je ?ef kr dec, pa ?e toba?te lah notr :D

Bom ?e mal premislu kako pa kaj, fajn bi pa blo da se kj za?ura :danzoman:

 

Ja to bi bla morala da se ga spet skupi "poveselimo" :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam prou res, pob?i, probite kej organizirat! Pomoje pa d vem kdo bo skor zihr manjku, glede na to kok sta se z Denisom po?la! <_<:hohoho:

 

Ja upam da bo denis zrihtu vse potrebno :bravo: Ja kk?n pa res zna manjkat?! Loh bi pa kk?n ?tajerc uletu k na mojga ni noben <_< :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja predlagam Pokija, kot obvezni del, pa Bobi ne sme manjkat, pa Vajper in Brejni, pa ?e kdo? :ne vem: :bravo:

 

Sej nej se Denis pozanima za plac, drga? pa rezervna opcija pa vem kje je! :D:danzoman:

 

Ja res bi bla morala da bi na?teti uletel no pa ?e kak?en bi se lahko najdu :bravo::jupiii::danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

?e si predvsem mene mislu, se n? posebnga ne dogaja, med drugim pospe?eno skup spravlam denarce, da se iz duha naredi neki orng! :P

 

Se morva pa enkrat kej sre?at, da k?no re?eva v ?ivo! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e si predvsem mene mislu, se n? posebnga ne dogaja, med drugim pospe?eno skup spravlam denarce, da se iz duha naredi neki orng! :P

 

Se morva pa enkrat kej sre?at, da k?no re?eva v ?ivo! :danzoman:

 

 

sicer sva se srecala u soboto sam si verjeten ugotovu da nisem biv lih kaj v odlicnem psihofizicnem stanju!

 

morva se pa res dobit da se zmenva zarad unga kar sva se pogovarjala!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sam ?e bo? hotu d se karkol zmenva glede tega, pol pr?akujem od tebe mal hitrej?e reakcije k ponavad (pr teb res vsaka stvar traaaaaaaaja), k pol bo? sam seb kriv, ?e bo? ostou brez, tko da povej ?e je to to in je s tem zame zadeva zaklju?ena!!! ;)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.