Skoči na vsebino

ZMAJ in ostala banda!


mazdohist

Priporočeno sporočilo

To je morala! :ouje:

 

Pa ne zdej ?tekat da drugi niste dobrodo?li! :P

 

 

jah kaj neki sm mogu narest k so naja pa ze napadal da sva skoz ot!!!

 

je tako vsi ste tle dobrodosli vi sam nabijite pa bo!!! :hohoho::hohoho:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 2k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Kva je Vajolet, na vsake svete cajte ko prid? na forum (u ?ivo se itak no?e? prkazat), pa ?e kuj ?infa??! <_<

 

?koda da se ne mormo enkat na forumu sre?at Mazdohist, Denis pa jzst, to bi bla morala! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ReDevil ravnokar sem opazil, da bo v naslednji ?tevilki Japanese Performance ?lanek, v stilu, kako natunat MX-5ko! :bravo:

Ko bom kupil, ti jo bom posodil, bo? malo pre?tudiral. Pa mislim, da je imam ?e starej?i ?lanek, nekako v stilu 10 stvari, ki se jih spla?a porihtati na tem avtu. Bom poiskal. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To - to! :ouje:

 

Simon, kva prav?, a bi blo dobr da uleti un tip ki ima F & K sceno ?ez, ko je biv zadn? med tojotami, da bi pr?u na n? sre?anje, pa mal na?im ?lanom zadevo predstav, da ne bodo trumoma u A3?BLJ lezli! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj ne? Res gre za reklamo, ampak ?e ga povabi? na Mazda meet, mogo?e celo ponudi kak?en procent popusta za prvse stranke... Je pa res, da itak nimajo veliko delov za ne-nem?ke avtomobile.

Sicer pa jaz pravim: ve?ja kot je konkurenca, ve? imamo od tega mi! :danzoman: Sploh, ?e bo tale konkurenca zadevo malo bolj resno prijela v roke, se bodo dr?ali rokov. Edino za moje pojme imajo premajhno ponudbo. Bi bilo ZELO dobro, da bi za?eli uva?ati ?e ?im ve? priznanih znamk (?isto naprimer kak Veil Side, Mazdaspeed, HKS, Apexi :P:hohoho: ) ne le neko znamko pa pika. No ampak saj verjamem, da to on ?e ve in da bo s?asoma postajal vse ve?ji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a si ne bi vidva MSN Messenger odprla, kupla slu?alke in mikrofon, pol pa.......

.... aaaaaaaaaaaaal je preeeeeeeeeeeeedragoooooooooooooooooo.............

 

 

nc bat nas dva mava tud msn sam kaj ko pa je treba se mal poste nabijat!!!! :P:P

 

ReDevil ravnokar sem opazil, da bo v naslednji ?tevilki Japanese Performance ?lanek, v stilu, kako natunat MX-5ko! :bravo:

Ko bom kupil, ti jo bom posodil, bo? malo pre?tudiral. Pa mislim, da je imam ?e starej?i ?lanek, nekako v stilu 10 stvari, ki se jih spla?a porihtati na tem avtu. Bom poiskal. B)

 

 

 

boru t tem stilu mam jaz tud par stvari sam moje mnenje pejt sam u stajling ker na masinki je za enkat doet naren pa raj porabi kes za kaj druzga!!! <_<<_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kva je Vajolet, na vsake svete cajte ko prid? na forum (u ?ivo se itak no?e? prkazat), pa ?e kuj ?infa??! <_<

 

?koda da se ne mormo enkat na forumu sre?at Mazdohist, Denis pa jzst, to bi bla morala! :danzoman:

 

?ou delam ob pol 8 do pol 4, pol pa pija?a po ?ihtu, pa ?e k?na bedarija pa je prec 19 ura! Mal mori non stop zjutri ampak mam usaj kj od dneva (recmo) :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ou delam ob pol 8 do pol 4, pol pa pija?a po ?ihtu, pa ?e k?na bedarija pa je prec 19 ura! Mal mori non stop zjutri ampak mam usaj kj od dneva (recmo) :D

 

 

jah pa med malco mal na net pa je!!!! <_<<_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kr ne morm iz pod postle k sam tuki lovi internet!!

na lustru se sam sexa!

 

danes sm vzlubu mojo peshondo!

 

 

aja pozablam da si pod postlo!!!! :hohoho::hohoho:

 

kaj jo bos spedenu!? <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam dons je pa res bil nenormalno hitro cagr v rdecih poljih!!

pa nism nc tunal!!

 

 

jao pa u rdecih cifrah u denarnici tud!!!!

 

:ne vem: :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ves kaj sm dal na zadno sipo...

ah ke js pa itq pocas furam

 

 

pa ne mi rect da si pozabu dol uzet!!!! :bravo:

kok si ti fany :hohoho:

 

jah ce je 160 cez naselje pocas pol res pocas furas :hohoho::hohoho:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.