Skoči na vsebino

TEST Mazda 6 old/new :)


LabiGT

Priporočeno sporočilo

No danes dokler so servisirali mojo, sem probal novo 6-ko (cd120)

 

plusi: tisji, boljsi volan (bolj neposreden), menjalnik tudi boljsi, boljsa kvaliteta (vrata se zaprejo po "nemsko",) rocaji na vratih konkretni, in obloge na vratih boljse, vsa okna majo auto down/up

minus: voznikov sedez in polozaj za volanim veliko slabsi, tok slabo da me res moti, stikalo za luci (kot je boss povedal) das na auto pa mislis da si jih prizgal...

ostalo pa poglejte video in nekaj slik z detajli

prva slika: tega nimam jaz :(

druga slika: tega nima nova :)

 

0-180 km/h FACELIFT

0-180 km/h LABI

60-100 (IV prestava) FACELIFT

60-100 (IV prestava) LABI

80-120 (V prestava) FACELIFT

80-120 (V prestava) LABI

Hrup pri 160km/h FACELIFT

Hrup pri 160 km/h LABI

Zaviranje pri 160 km/h FACELIFT

Zaviranje pri 160km/h LABI

 

gume pri FACELIFT: good year ultragrip 6 M+s 195/65 15

gume pri LABI: dunlop wintersport 3D M+S 195/65 15

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wau....mega :bravo: ...kapo dol.Tudi jaz sem opazil,da ima tvoja M6 bolj?e pospe?ke'??...ali pa niso bili

enaki pogoji?Tudi sam sem probal M6 face-lift,preden sem nabavil mojo(136 konjev)..sedenje za volanom

je res ?alostno,pa tudi nova armaturna se mi zdi bol plastic-fantastic(ni tako ?portna kot stara).Vrata se res

zapirajo bol "?vabsko"in ma?ina se manj sli?i v kabini...to bi blo to.Glede porabe pa ne vem.Prodajalec me je takrat na vse kriplje prepri?eval,da manj pije kot stara?!...Da ne omenjam filtra trdih delcev :angry: Na italijanskem Mazda forumu se jim me?a,koliko problemov imajo z njim...

Stara M6- :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja, kaj to pomeni, da nova nima? a EQ za srednje tone?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo Labi, da si se potrudil - jaz imam tudi najraj?i primerjave :)

 

Glede pospe?evanja pa rata razlika predvsem zaradi 5-stopenjskega menjalnika v stari proti 6-stopenjskem v novi, kar se lepo vidi pri pospe?evanju v 5. prestavi, ki mora biti bolj "dolga"

 

Glede slikc pa samo ?zmeden? saj ima moja prefacelift prav tak?ni ogledalci z lu?kami v sen?niku in tudi meni manjka equilizer za srednje tone, saj imam zgolj bass in treble :ne vem:

Zgleda, da so ti dve zadevi odvisni ali od letnika proizvodnje ali pa od opreme oz. akustike, ki je vgrajena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ madmax: nova ma manj obratov pri 160 km/h ker ima 6 prestav

@ blindek: men se tud zdi da ma stara boljse pospeske, nova bolj enakomerno posepsuje (ne buta tko brutalno pri 2000 kot moja), je pa res, da je imela nova sele 6000km pa se karavan

@ nova nima MID (srednje tone), ko pri meni pritisnem desni gumb za radio se zacne to zaporedje: bass, mid, treb, bal, fade, avl

@ violet: nisem zunanjost slikal, ker vemo kako zgledajo :)

@ blindek: na avtocesti je to ja (start iz odstavnega pasu, ko ni bilo nobenga zadaj in pol sam gas misko gas :),

@ boss: ocitno je res z letniki to...bom vprasal ce mi lahko dajo lucke na ogledalcih (bo nekdo zelo srecen :P )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

men se tud zdi da ma stara boljse pospeske, nova bolj enakomerno posepsuje (ne buta tko brutalno pri 2000 kot moja)

 

Lih to je meni pri stari (136) najbolj v?e?!

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Labi, a si zihr da je motor?k ?ist tovarni?ko na?timan! :D

 

Mav se spomnem ko smo ?li u Vrhni?ki klanc pa tut po ravnem pred tem, pa smo bli z Zemirjevo V6ko, pa vemo kako je zgledal use skupi! <_<:D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.