Skoči na vsebino

Rezervni deli MX-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam karambolirano:( MX-3 in bi rabil sopotnikovo ?ipo

in me zanima ?e kdo ve kje bi se dala dobit.

 

Pa ?e mogo?e veste ?e obstaja 1.8 4-cilindre motor

al samo 1.8 V6.

 

?e v naprej hvala za odgovore.

 

LP!

Napisano

?al ti za ?ipo ne morem pomagat :( , za motor pa lahko potrdim, da obstaja 1,8 16V 4cil. So pa bili ?e 1.6 in 1.8 16V Turbo, vendar nevem ?e so bili kdaj v MX3

IPB Image
Napisano

Ciaoo.....za ?ipo poskusi poklicat v trgovino Tiros (?kofije).....

Glede motorja sem zasledil motor 1.9 4 cilindre 16V, sam mislim da so jih prodajali samo v kanadi in avstraliji...

 

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

1.9 motor, je v bistvu 1.8 motor, saj ima le ta motor po podatkih 1840 ccm tako da pades v razred do 2000 ccm pri registraciji :((((.

Finta pa je da so v nekaterih drzavah imeli napisano 1.9, v druhih pa 1.8. Temu js recem POSLOVNI NATEG. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja sej to je to. Npr. v stari Mazdi, ki je pri?la iz D je motor 13xx in v prometni pi?e 1.4i, ?e bi pa bila kupljena v SLO(domnevam) pa bi v prometni pisalo 1.3i motor pa do pike enak. V novej?i Mazdi pa je motor z 1836ccm (po prometni 1840) in je oznaka 1.8i - v enem katalogu za sve?ke pa je enak motor ozna?en kot 1.9i. Tako da tudi meni ni jasno v ?em je fora. Sem pa tudi sam jezen na japon?eke za tistih qurcevih 36ccm in 6kW <_<

IPB Image
Napisano

Meni pise v prometnem samo Xedos6 2.0, nikjer omenjeno koliko cilindrov al pa kaj drugega, recimo oznaka I. Ima pa 1995 ccm delovne prostornine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa se nekaj tehnicnih podatkov.

 

Model avtmobila oznaka km prostornina

323 1.8i 16V 114 1840 ccm

323 GT 1.8i 16V 140 1839 ccm

323 1.8i 16V 103 1839 ccm

323 GT 1.8i 16V 128 1839 ccm

626 1.8&1.9i 16V 105 1840 ccm

Mx-5 Miata 18i 130 1840 ccm

Mx-3 1.8 V6 136 1845 ccm

 

Podatki so iz AUTODATA kataloga. Mozno je da se kak podatek ne sklada z tovarniskimi podatki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V sloveniji pa je bila se ena varijanta 1.8i 16V s 90 km

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

hold lucka je za avtomatski menjalnik kolkor je meni znano, mas pa tudi hold tipko na prenosnih CD playerjih ;)

 

Malo heca :D

 

Hold je za menjalnik, poglej v navodila.

 

Ciaooo

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ti samo mazda experta poslus. Itaq da lucka nima pomena, ce mas rovni menjalnik. Resitev odklopis zadevo.

:rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bomo po?timal!

 

?tos je v tem da zravn avta nism dubu

druzga kot servisno knjigo in rableno rezervo

(n? orodja, itd.)

Napisano

Bomo po?timal!

 

?tos je v tem da zravn avta nism dubu

druzga kot servisno knjigo in rableno rezervo

(n? orodja, itd.)

 

 

YavarYe X6V6: servisne ni blo nikoli ne? ;)

jaz imam pa samo knjigico z navodili v nem?kem jeziku.......hmm hmmm v mojih mo?gan?kih pa ni ne duha ne sluha o nem??ini heheeh.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Kratek te?aj nem??ine nebi ?kodu !! :D:D:D

 

Zdej bi mel pa ?e eno vpra?anje ?

 

Avto sem dobil od li?arja in se mal spravu na motor,

in sem vidu da nima originalnega ventilatorja in se ga vkljaplja

preko stikala v kabini in rahla zme?njava z raznimi kabli.

 

Zdej me pa zanima ?e ma kdo kak?no elektri?no shemo

ali pa kej podobnega?

 

Hvala!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.