Skoči na vsebino

Rezervni deli MX-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam karambolirano:( MX-3 in bi rabil sopotnikovo ?ipo

in me zanima ?e kdo ve kje bi se dala dobit.

 

Pa ?e mogo?e veste ?e obstaja 1.8 4-cilindre motor

al samo 1.8 V6.

 

?e v naprej hvala za odgovore.

 

LP!

Napisano

?al ti za ?ipo ne morem pomagat :( , za motor pa lahko potrdim, da obstaja 1,8 16V 4cil. So pa bili ?e 1.6 in 1.8 16V Turbo, vendar nevem ?e so bili kdaj v MX3

IPB Image
Napisano

Ciaoo.....za ?ipo poskusi poklicat v trgovino Tiros (?kofije).....

Glede motorja sem zasledil motor 1.9 4 cilindre 16V, sam mislim da so jih prodajali samo v kanadi in avstraliji...

 

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

1.9 motor, je v bistvu 1.8 motor, saj ima le ta motor po podatkih 1840 ccm tako da pades v razred do 2000 ccm pri registraciji :((((.

Finta pa je da so v nekaterih drzavah imeli napisano 1.9, v druhih pa 1.8. Temu js recem POSLOVNI NATEG. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja sej to je to. Npr. v stari Mazdi, ki je pri?la iz D je motor 13xx in v prometni pi?e 1.4i, ?e bi pa bila kupljena v SLO(domnevam) pa bi v prometni pisalo 1.3i motor pa do pike enak. V novej?i Mazdi pa je motor z 1836ccm (po prometni 1840) in je oznaka 1.8i - v enem katalogu za sve?ke pa je enak motor ozna?en kot 1.9i. Tako da tudi meni ni jasno v ?em je fora. Sem pa tudi sam jezen na japon?eke za tistih qurcevih 36ccm in 6kW <_<

IPB Image
Napisano

Meni pise v prometnem samo Xedos6 2.0, nikjer omenjeno koliko cilindrov al pa kaj drugega, recimo oznaka I. Ima pa 1995 ccm delovne prostornine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa se nekaj tehnicnih podatkov.

 

Model avtmobila oznaka km prostornina

323 1.8i 16V 114 1840 ccm

323 GT 1.8i 16V 140 1839 ccm

323 1.8i 16V 103 1839 ccm

323 GT 1.8i 16V 128 1839 ccm

626 1.8&1.9i 16V 105 1840 ccm

Mx-5 Miata 18i 130 1840 ccm

Mx-3 1.8 V6 136 1845 ccm

 

Podatki so iz AUTODATA kataloga. Mozno je da se kak podatek ne sklada z tovarniskimi podatki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V sloveniji pa je bila se ena varijanta 1.8i 16V s 90 km

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

hold lucka je za avtomatski menjalnik kolkor je meni znano, mas pa tudi hold tipko na prenosnih CD playerjih ;)

 

Malo heca :D

 

Hold je za menjalnik, poglej v navodila.

 

Ciaooo

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ti samo mazda experta poslus. Itaq da lucka nima pomena, ce mas rovni menjalnik. Resitev odklopis zadevo.

:rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bomo po?timal!

 

?tos je v tem da zravn avta nism dubu

druzga kot servisno knjigo in rableno rezervo

(n? orodja, itd.)

Napisano

Bomo po?timal!

 

?tos je v tem da zravn avta nism dubu

druzga kot servisno knjigo in rableno rezervo

(n? orodja, itd.)

 

 

YavarYe X6V6: servisne ni blo nikoli ne? ;)

jaz imam pa samo knjigico z navodili v nem?kem jeziku.......hmm hmmm v mojih mo?gan?kih pa ni ne duha ne sluha o nem??ini heheeh.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Kratek te?aj nem??ine nebi ?kodu !! :D:D:D

 

Zdej bi mel pa ?e eno vpra?anje ?

 

Avto sem dobil od li?arja in se mal spravu na motor,

in sem vidu da nima originalnega ventilatorja in se ga vkljaplja

preko stikala v kabini in rahla zme?njava z raznimi kabli.

 

Zdej me pa zanima ?e ma kdo kak?no elektri?no shemo

ali pa kej podobnega?

 

Hvala!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.