Kitajci že leta umetno znižujejo vrednost svoje valute, da so lahko "bolj" konkurenčni.
Tudi mi smo na isti način banke hranli. Od kod pa je tam denar prišel?
Samo pri nas je EU zakonodaja in so se prodat mogle. Tak pa ni EU zakonodaje nas kitajsko.
Gorivo za vse nase crpalke, kot tudi Hrvasko in Bosno, prihaja iz terminala Sermin.
Ne glede na znamko kjer tocite....vse zaloge tudi drzavne rezerve se skladiscijo tam in zgolj 40% se uporablja za komercialne namene - za vse blagovne znamke v SLO.
Ce kdo resno misli, da je gorivo razlicno po pumpah, da je razlicne kvalitete, oziroma da jim iz drugih drzav pripeljejo svojega v cisterni samo za njih zivi za devetimi gorami...
Se posebej ferrarijev Shell ni tako neumen da bi nabavljal gorivo v Italiji dajal stroske za transport posebej in nato ceneje kot v Italiji prodajal v Sloveniji....v Italiji ima zato vsaka znamka svojo prodajno ceno!
Enotna cena goriva ne glede na znamko v Sloveniji pove vse. Vse je iz istega brezna iz Sermina, kateri je pa tam pa pitaj boga, verjetno je odgovor samo en - ta cenejsi....pa smo nazaj.
Ampak Alex ma verjetno prijatla ki vozi cisterno iz Milana v Vodice na Shell
Daj na papir....
Če je samo denar problem, kupiš letos 18"gume naslednje leto pa feltne... 👍😉
Pojma nimaš v čem je štos, eni pač vemo kaj je lepo in praktično druge pa tega "še" ne vejo....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo