Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

 

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

 

 

 

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

 

Mislim, da to za dizle ne dr?i. Dizel (?eprav je 16V) ima ?e klasi?ne ventile in eno odmi?no gred (SOHC), in

zobati jermen. Bencinarji pa imajo ?e nekaj ?asa verigo.

 

?e je kdo bli?e tehni?nim podatkom o motorju, me naj prosim popravi.

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

33112_1.png

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

 

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

Napisano

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

 

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

Tole smrdi po ...

:unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

Napisano

btrafela, sem sel iskat tale moj manua lza seviserje za mazdo 6. Imas prav, stelajo se ventili na privh 20.000km, in potem vsakih 120.000km

evo slika

aha se to: takrat ko je ta motor sel ven je bil (skoraj) prvi z 16v tehniko...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

po mojem, je zaradi tega bolj?i ker je manj delov in je odmi?na direktno nad ventilom, mogo?e zaradi tega bolj odzivni ventili :ne vem:

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

 

 

Lp,

Napisano

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

Lp,

 

Se da, ker imajo honde vti to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.