Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

 

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

 

 

 

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

 

Mislim, da to za dizle ne dr?i. Dizel (?eprav je 16V) ima ?e klasi?ne ventile in eno odmi?no gred (SOHC), in

zobati jermen. Bencinarji pa imajo ?e nekaj ?asa verigo.

 

?e je kdo bli?e tehni?nim podatkom o motorju, me naj prosim popravi.

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

33112_1.png

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

 

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

Napisano

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

 

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

Tole smrdi po ...

:unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

Napisano

btrafela, sem sel iskat tale moj manua lza seviserje za mazdo 6. Imas prav, stelajo se ventili na privh 20.000km, in potem vsakih 120.000km

evo slika

aha se to: takrat ko je ta motor sel ven je bil (skoraj) prvi z 16v tehniko...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

po mojem, je zaradi tega bolj?i ker je manj delov in je odmi?na direktno nad ventilom, mogo?e zaradi tega bolj odzivni ventili :ne vem:

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

 

 

Lp,

Napisano

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

Lp,

 

Se da, ker imajo honde vti to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.