Skoči na vsebino

Pomen OHV, OHC, SOHC, DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem nekaj na avtomobilizmu in zasledim temo o teh stvareh, nekdo je pa pripopal tudi tale link http://www.samarins.com/glossary/dohc.html Namre? se pa ne strinjam z opisom DOCH-a - DOHC engine can "breath" better meaning that it can produce more horsepowers with smaller engine volume- nana?amna motroje mazde 323 - 1.5 - Z5. Glede na cca. 1500ccm in 90 konjev pa ?e teli so bolj tko tko me zanima v ?em je fora, da jih ma samo 90??

Napisano

Mi?ljeno je prav samo napisno je butasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Sej ?e bi imel pa 110 konjov bi pa rekel zakaj nima 20 ali 30 konjov ve?.Nikoli nam ni dosti :bravo::D
Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

 

pa ?e izpu?en kolektor pa mogo?e mal obdelat glavo, ker kot ima Symon eno doma je bolj grob odlitek

Napisano

Sej s tem ko sem napisal celoten izpuh sem mislil tudi kolektor ;)

 

 

sam to so pa ze taki vlozki v predelavo da se ne splaca!!!!

je lazi neki mocnejga kupit za isti dnar!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

 

ja hvala na koncu pa se crto potegni pa ugotovis da je 5x drazi kot ce gres po kako 1.8 motor pa se mal manj vzrzlivo bo!!!

 

ne vem res da bi se su tako spilat sam ves da rabis 2 voza za to da ko tega pobere se enga vozis!!! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

In popolnoma drugo stanje na ra?unu :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja, to so pa stranski u?inki, ki jih raje ne gleda? pri teh stvareh. :P

 

 

jah zate ko neves kam z ojri je to drugace kot pa za nas ko se aprilske place nismo dobl!!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to se pa skor vsi strinjamo, da take predelave potegnejo za sabo abnormalne stro?ke, en rablen motor pa loh precej đabe nekje dobi?, pa je ?e fabr?ko predviden na ve?jo mo?, ne pa neke houm mejd scene! :danzoman:

 

Itak je pa najbol kompletn stroj kupt mo?nej?i, ?e govorim o golfu II gen. napr. ko sm mev 1.3 B, pa sm nekak hotu met GTI 136 KM notr, pa se je kolega ko to obvlada samo od srca nasmeju, ko mi je za?ev razlagat kva vse bi blo treba zamenat, kok bi blo dela, pa da tut nakonc ?e zmer neb blo isto dobr, kot ?e bi prodav gare, ?e 100 smukov SIT dopla?u in mev stok GTIja! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

 

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

Napisano

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

 

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

 

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

Napisano

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

 

Al pa najt dobrega spnzorja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... kolko ? pa pride pribli?no celoten izpu?ni sistem nov... ???

Feel free....

Napisano

?e bo? vpra?al Devitota za kolektor, vse lonce in cevi se kar pripravi na ?tirimestno ?tevilko. :blink: Raje si kupi kak?en ogromen avto, pa motor 2.5 dizel, z 174 Km in 400Nm navora pa bo ravno tako zabavno! ;):D

 

Druga?e pa, ?e je ?e govora koliko konjev ti da kak?na malenkost. Yavarye mislim, da si pozabil omeniti, da si imel ti 1.3 motor in zato so procentualno toliko manj?i prirastki mo?i kot pri 1,6 ali 2,0. ;) In kolikor sem bral po netu ?e pri 1.3 dobi? 5-10 konjev z aftermarket kolektorjem (serijski je pa? narejen za vse kaj drugega kot za konje) , in zagotovo s celotnim sistemom ?e kak?nega konja ve?. Za 1,6 sem ?e pozabil o kak?nih ?tevilkah je bilo govora ampak mislim da tudi nekje tu okoli. Pri dolo?enem 2,0 (SR20DE) pa dobi? samo s Hotshot kolektorjem 10-15 konjev in to je preverilo po svetu kar dosti navdu?encev. Ti si pa pri 1.3 naredil potem ?e mariskaj drugega (mimogrede saj ve? da :rispekt: ) in si imel zato pol motorja menjanega ali vsaj pa predelanega.

Zato bi po moje bi z kvalitetnim 4-1 kolektorjem, celotnim sistemom, in CAI dobil minimalno 10 konjev pri Z5 motorju ter ve?jo odzivnost. ?e ve?jo pa z 4-2-1 kolektorjem, kjer na?eloma dobi? manj konjev pri vi?jih obratih, ve? pa pri srednjih, torej postane avto bolj pro?en. No ?e bolj je pa potem poliranje kanalov ampak tu je govora o bolt-on modifikacijah, kupi? neki drugega gor vr?e? pa to naj bi bilo to in upa? na ?imve? :D

Ampak v kon?ni fazi je to ?e vedno 100 konjev, in se bolj spla?a vr?t notr BP pa si BP (brez problemov! :bravo: )

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.