Skoči na vsebino

Izlet v MAZDIN salon


Gigi

Priporočeno sporočilo

Z o?etom sva ?la k Selmarju pogledat. Mazde in morem re?t da se v mazdi 6 sedi FENOMENALNO.

 

Posebaj me je navdu?la karavanska. Pa tudi sport ni slaba.

 

Sem povpra?al po servisih in pravijo da so od 25.000-54.000 ko je ve? stvari za menjat.

 

So ?e tud dal ponudbo da ?enkajo pol CD-mp3 ali pol vekslerja

 

To je v glavnem to sem hotel izrazit navdu?enje :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem povpra?al po servisih in pravijo da so od 25.000-54.000 ko je ve? stvari za menjat.

 

 

tako je v resnici(moj primer):

 

1 servis (1500km) -brezplacno delo: 24.000 SIT

2 servis (20000km) - 58000SIT

3 servis (40000km) - 76000SIT

 

nobenih posebnosti ni blo (edin olje- Castrol SLX- je drazje sorte).

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko smo ze pri servisish mene zanima a obstaja v lj in okolici kak mehanik pac FU? varjanta ki se specializira za mazde, torej prineses dele in naredi vredu. Za honde jih je kr nekaj takih. Kaj pa za mazde ?

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam limuzino (4 vrat). Vec sploh ne rabim (v nuji gre noter tudi mountain bike, s tem da od zadaj lahk sedi sam en-pogojno dva). Prtljage gre vec kot dovolj, celo ostane se za kaksen kufer.

 

Zanimivo je pa da si se odlocil za TE opremo; jaz osebno mam CE ker ne vidim prednosti TE-ja. (traction control pa dsc, itak pridejo sele z 136, tko da se mi je zdelo nesmiselno zaradi par gumbov vec, dati 1000EUR vec. Moje mnenje)

 

Pa od vseh subjektivno mi je limuzina in karavan najbolj vsec, se posebej mi je vsec karavan v rdeci barvi... B)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam limuzino (4 vrat). Vec sploh ne rabim (v nuji gre noter tudi mountain bike, s tem da od zadaj lahk sedi sam en-pogojno dva). Prtljage gre vec kot dovolj, celo ostane se za kaksen kufer.

 

Zanimivo je pa da si se odlocil za TE opremo; jaz osebno mam CE ker ne vidim prednosti TE-ja. (traction control pa dsc, itak pridejo sele z 136, tko da se mi je zdelo nesmiselno zaradi par gumbov vec, dati 1000EUR vec. Moje mnenje)

 

Pa od vseh subjektivno mi je limuzina in karavan najbolj vsec, se posebej mi je vsec karavan v rdeci barvi... B)

Magi?ne besede brez katerih smo se odlo?li da ne gremo v nov avto in pri TE opremi so:

 

-avtomatska klima

-elektri?na zadnja okna

-ogrevana in elektri?na ogledala

-ledvena opora

-srednji in zadnji nasloni za roke

-?e omenjene tipke tempomata in radia na volanu

 

Vse skupaj pride pri kakem peugotu s dopla?ilom ve?jim od 1000 evrov. Pri recimo 307SW mora? pri isti ceni dopla?at ?e za tempomat in vzvratna ogledala skupaj 100jurjev s tem da upravljanja audio na volanu ali ob sploh ni. Da ne omenim slab?e garancije in izdelave ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.