Skoči na vsebino

menjava motorja v 323c

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve kdo kateri motorji bi pasali v 323c.Ali bi pasal notri 2.5 V6 iz mx6?Pa kako je glede menjalnika.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ufff.....ti bi pa kr 2.5 dal noter....hmmm....

nebi bilo boljse 2.0 al pa 1.8, s turbino??

 

2.5 je ze kr malo vecja stvar....

 

no tako, v mx3 vem, da gre noter, za tvojo pa.. :unsure:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

najbolj?a se mi zdi tale varijanta od 323 GT-R.Moram ?e samo motor poiskati,pa bo.

Menjalnik bi moral tudi menjati, ali bi ta pasal.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Fantje ne pretiravat, GTR je 4X4, pa vrh glave bi blo ?e 1.6 alo 1.8 s turbino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

yavar: kako pa je to glede turbine na 1.6, mislim ?e bi dal na 1.5 turbino ali bi zdr?ala motorna gred pa bati,...... kaj bi moral vse menjati.Pa do koliko konjev ?e zdr?ijo te ma?ine brez zamenjave delov v notranjosti.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ej torstorm Mazda motorji baje zdr?ijo veliko, samo pomisli malo se ti spla?a turbino gor dajat, star mo?nej?i motor kupovat??? Raje var?uj kupi? novo, rabljeno Mazdo 6, MX-5 pa da? turbino gor! :whatever:

Napisano

turbino dobim ?isto poceni, od drugega avta,samo kolektor bi moral spasati.Mislim druge mazde se mi ne spla?a zdaj kupiti,saj mam to zdaj dobro porihtano,pa kompletno izolacijo mam na novo, pa barvo.Za njo pa ne dobim toliko koliko je vredna.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 6 let kasneje...
Napisano
:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:bravo: ta motor sem jaz pol kupil ko je avto razbil in ga vgradil enemu iz hrvaskega foruma v f-ko ba motor je bil 1.8 BP samo ne vem tocno kolko konjev

 

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

Napisano

netunan BP motor ma 115KM

 

to?no tak motor sm pol js iskal za C-jko, to je blo tak ko bi ?aku, da zadane? na loteriji :glare:

 

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

:bravo: ja tu neki je blo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ne bo dr?alo, tale od Bobija je bil ?e v osnovi 131 oz. morda kar 140 Konj! :bravo:

 

ok, ?e si vzel BP motor iz BG serije pol ja, BA serija je bil 115HP

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

2 meseca nazaj pa so se prodajale dve 323C z 1.8 motorjem... BA modelov z 1.8 motorjem je blo pri nas zlo malo

Napisano

Ena 323f BA 1.8 16v 115 PS se je prodajala (precej ?asa) na avto.net pred kake 8 meseci; mislim da ?rna s KP registrskimi z lipom od GT in nasplo?no lepo ohranjena. Vpra?anje ?e je ?e kak?na 1.8 v Sloveniji...

 

To ta isto sem poj 1x vidu v park gara?i tori de evrope v trstu :bravo: najs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.