Skoči na vsebino

Mazda RX-7, MX-5


Mazda323

Priporočeno sporočilo

jup...o novi rx7 se je ze govorilo ene 6 mesecev nazaj na ameriskih forumih....

sicer pa je logicno, da bo mazda nadaljevala razvoj cistokrvnega sportnika z wanklom...

 

RX-8 naj bi tako ostala sportno-poslovna "limuzina"...rx7 pa cistokrvni sportni kupe...frrrr frrrrr

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Mogo?e ste ?e videli samo sedaj pa bo tak?na MX-5? Ni? mi ni ve? jasno :unsure:

 

Mazda

 

Can there be an elegant lead-over from Maybach to Mazda? Not really, and so it?ll be rude anyway: The next generation Mazda MX5 is about to continue the success of the current car of which the predecessor has revived the roadster philosophy in the early 1990?s ? though with modern interpretation. Only 14 years old but already a legend, it is the roadster.

 

Offered again in typical transaxle-style (engine at front combined with rear-wheel drive), the new MX5 will again be available with a choice of two four-cylinder 16-valve fuel engines delivering around 110 HP and 150 HP respectively. A much more sculpted bonnet with huge air-intakes and massive front wings housing 17-inch wheels dominate the new car?s appearance. Expect the new Mazda Roadster to be at the dealers in early 2004.

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...6lr%3D%26sa%3DG

post-9-1102278968.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dokler ne bo kaj uradno potrjeno, so vse samo ?pekulacije... tale na ?ist zadnji sliki tale cabrio zgleda kot photoshop M6 ....

 

ni slabo.... amppak... dale? od MX-5

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.