Skoči na vsebino

Potovalni ra?unalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Daaaaaaan,..

 

ker mi ni noben odgovoru v eni temi kjer sm vpra?ala,..sm zdj obsojena na to da odprem novo temo :hohoho:

 

vem da ste pisal, da pri dizlih teli potovalni ?aronalniki niso to?ni,..in da jih je par clo ostal na cesti s praznim tankom,..in da naj bi vedno blo ?e ene 200km "fore"

 

No in ker je moja najhuj?a no?na mora, da bi ostala kje usa zgublena :hohoho: me zanima kok je res na tem,..

ker grem vedno ful prej tankat,..oz vedno tko da mi ka?e da mam ?e min. 200km,..ampak,..tlele se zdj za?ne moja dilema,..

 

Primer:

PR ka?e da mam ?e 200km,..porabo ka?e 6,4l,..tankam vedno do fulla,..ma nikol ne gre notr ve? kukr 52l,..tank naj bi pa biu za 64l,..

Torej po moji blond logiki je to ?udo tehnike dokaj to?no? Objavljena slika

 

 

Lp Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Samo en predlog za vse ki imate potovalne ra?unalnike in s tem povezane dileme.............zakaj pa nebi tako kot tisti ki nimamo teh ?ud tehnike gledali ?tev?ek za benz in ko le ta pride na rde?e polje oz. ko se pri?ge lu?ka ?li tankat, neglede na to kaj pravi PR !? :ne vem:

Ker meni se to zana?anje na "pametno" elektroniko ne zdi kej preve? "pametno" :blink:

 

Mislim da ?tev?ek ne la?e in boste z njim imeli najbolj zanesljiv indikator koli?ine bencina v tanku.

 

Toliko v razmislek. ;)

 

 

 

Offtopic: lej Ally, za?uda mi je uspelo ti kej odgovorit brez da bi uporabil :whatever:

 

:hohoho::hohoho:

Napisano

64-52=12l bencina naj bi blo se notr, pa 200 km naj bi se lahko nardila, s porabo 6 se to izide po moji logiki :ljubezen:

Napisano

ja sej se ne zana?am,..js sm ?iv?na ?e k pade pod polovico in k pride do zadne ?rtice sm ?e na agipu,..

 

ampak pa?,..?ist tko,..?enski firbec :hohoho:

 

 

off topic: ja maxy pridn si Objavljena slikaObjavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Samo en predlog za vse ki imate potovalne ra?unalnike in s tem povezane dileme.............zakaj pa nebi tako kot tisti ki nimamo teh ?ud tehnike gledali ?tev?ek za benz in ko le ta pride na rde?e polje oz. ko se pri?ge lu?ka ?li tankat, neglede na to kaj pravi PR !? :ne vem:

Ker meni se to zana?anje na "pametno" elektroniko ne zdi kej preve? "pametno" :blink:

 

Mislim da ?tev?ek ne la?e in boste z njim imeli najbolj zanesljiv indikator koli?ine bencina v tanku.

 

Toliko v razmislek. ;)

 

amen!

:)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hja s tem podatkom o 64 litrskih tankih v ?estki bi blo treba vse japon?ke pri Mazdi v vrsto postavt in vsazga vpra?at kolk litrov ima tank. In ?e bi reku 64 litrov - pok - ?amar?ina. To bi delal tolk cajta, da bi eden le povedal pravo cifro.

 

In prava cifra je tam nekje med 56-58 litrih. Men je avto obstal brez goriva in ko sem natankal iz kantice in potem na prvi bencinskih je bilo vse skupaj komaj za 58litrov. Le kje je manjkajo?ih 6litrov? :ne vem:

 

Tudi na fotrovi ?estki (facelift) gre notri max 56 litrov s tem, da vsaj BC ka?e pravi domet in te ne posku?a zajebat :D

 

V glavnem Ally, najbolje je da ko ti posveti lu?ka ustavi? na prvi pumpi pa ne bo? nikoli imela problema saj se lu?ka posveti nekje pri manjkajo?ih 48-50 manjkajo?ih litrih v tanku. Se pravi, da za 80-100km je ?e rezerve in v Slo ni nikjer toliko kilometrov med dvema pumpama.

33112_1.png

Napisano

mogoce kdo kej vec ve o tem, da se ni dobr vozit z lucko in zakaj? razumem, da so cisto na koncu "smeti" in je dostikrat problem, ko cisto zmanjka bencina...

Napisano

uf,..js n? na lu?ko ne ?akam Objavljena slika

 

sam tko me je pa? zanimal,..

 

Drga? pa mi je u?e? tvoja metoda,..nejprej Objavljena slika pa Objavljena slika pa Objavljena slika ,..

 

pol pa akcija Objavljena slikaObjavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

najbl zihr je varianta, da gres tankat, ko je kazalec za gorivo na polovici :hohoho:

Napisano

Hja s tem podatkom o 64 litrskih tankih v ?estki bi blo treba vse japon?ke pri Mazdi v vrsto postavt in vsazga vpra?at kolk litrov ima tank. In ?e bi reku 64 litrov - pok - ?amar?ina. To bi delal tolk cajta, da bi eden le povedal pravo cifro.

 

In prava cifra je tam nekje med 56-58 litrih. Men je avto obstal brez goriva in ko sem natankal iz kantice in potem na prvi bencinskih je bilo vse skupaj komaj za 58litrov. Le kje je manjkajo?ih 6litrov? :ne vem:

 

Tudi na fotrovi ?estki (facelift) gre notri max 56 litrov s tem, da vsaj BC ka?e pravi domet in te ne posku?a zajebat :D

 

V glavnem Ally, najbolje je da ko ti posveti lu?ka ustavi? na prvi pumpi pa ne bo? nikoli imela problema saj se lu?ka posveti nekje pri manjkajo?ih 48-50 manjkajo?ih litrih v tanku. Se pravi, da za 80-100km je ?e rezerve in v Slo ni nikjer toliko kilometrov med dvema pumpama.

 

Nova (vsaj moja) ima definitivno tako veliko posodo za gorivo - ko se meni pri?ge lu?ka in grem po gorivo gre noter okrog 60 litrov! :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

no na polovici ne grem,..k pa pride do tazadne ?rtice je pa takoj agip na sceni,..pol pa obvezno krog,...da preverm da nism slu?ajn bencin tankala Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Nova (vsaj moja) ima definitivno tako veliko posodo za gorivo - ko se meni pri?ge lu?ka in grem po gorivo gre noter okrog 60 litrov! :bravo:

 

Ja sej od mojga fotra je tud nova/faceliftana ampak gre natanko tolk not k pr moji. Se bojim, da se zaradi podtlaka v tanku le ti lahko tolk deformirajo (in ostanejo deformirani) da se izgubi tistih nekaj litrov.

 

A je kdo na kak?nem tujem forumu slu?ajno zasledil kak?no razlago okoli "izgubljenih" litrov vtanku?

33112_1.png

Napisano

jaz vedno tankam okoli 60 litrov, najve? je ?lo 62,68 (dne 28. jul 2006 - mogo?e se je tank raztegnil :P ) in po PR ni ?lo za 0 km remaining.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Ja sej od mojga fotra je tud nova/faceliftana ampak gre natanko tolk not k pr moji. Se bojim, da se zaradi podtlaka v tanku le ti lahko tolk deformirajo (in ostanejo deformirani) da se izgubi tistih nekaj litrov.

 

A je kdo na kak?nem tujem forumu slu?ajno zasledil kak?no razlago okoli "izgubljenih" litrov vtanku?

 

Na italijanskem forumu so tudi ugotovili,da to z 64 l ne bo dr?alo....

Eden je napisal,da je vozil ?e 40 km z pri?gano rezervo in ko je tankal ful do "?epa",ni ?lo noter ve? kot 57 litrov :whatever:

 

Jaz vedno tankam,ko pride kazalec na zadnjo ?rtico ;) ...ra?unalnik pa vsako tolko pogledam bolj zaradi zabave

kakor pa zaradi nekih resnih pokazateljev...

Saj vsi ,ki imamo te ra?unalnike v M6 vemo,kako to?no ka?ejo porabo... sramezljiv

Jaz imam italijanski manual za M6 in noter lepo pi?e,da so podatki na ra?unalniku zgolj in le informativni in da ne odgovarjajo za odstopanja od realnega stanja ;)

 

LP Alex.

 

 

Napisano

meni ra?unalnik (bencinar) "la?e" za 0,05 l v povpre?ni porabi: pi?e mi 8,87, imam jo pa 8,82. vem pa da je pri dizlih druga?e.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Jaz tudi pogledam ra?unalnik bolj redko. V mojo pa sem do sedaj nalil najve? cca. 55 litrov nafte - redko vozim prav do zadnjih kapljic.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

JEst ponavadi cakam do zadnje crtice, redko da mi lucka posveti... Ampak tudi to se je ze zgodilo.

 

Jest ne vem ali naj zaupam lucki ker vcasih mi PR pravi da mam se za 70km bencina, lucka pa se sploh ne prizge, parkrat mi je pa ze svetla ko sem mel se za 120km benza not. Ampak ponavadi grem tankat ko mu na PR pise da mam se za cca. 70km benza not (lucka ponavadi se ne sveti). :blink:

 

Mislil sem da ma moja mazda 60l tank. Samo sem ze v parih priloznostih tankal veck kot 60l, pa se mi je pravlo da mam bencina se za cca. 50km. Najvec sem tankal 62, 89l (16.2.2007), potem se ene parkrat okoli 62 in 61l.

 

Ma mogoce se kdo problem da se mu ne resetira za koliko km ma se not po tankanju?!?

Zaenkrat resujem zadevo tako da pustim za kak vrtljaj na pokrovcku za bencin lufta. Drugace lohka pumpam in mi bo se kar naprej pravil da mam za 70km benza not, ter bo odsteval od tam naprej. :blink:

Napisano

Obi?ajno grem na pumpo kmalu po tem, ko lu?ka zakuri. Ponavadi gre not okoli 60L. Se mi zdi, da bi bil podatek o 64 L tanka kar pravilen :blink:

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Hm, glede na vse poste zgleda, da je ta podatek o 64-litrskem tanku pri M6 bli?je resnici pri bencinskih razli?icah, kot pa pri dizlih. To sklepam tudi iz lastnih izku?enj, ko sem enkrat tankal 61 litrov, ?tevec za bencin ni bil ?e povsem na ?isti nuli (je pa res ?isto malo manjkalo), na BC mi je pa kazalo ?e 25 km "fore". Nevem, mogo?e ima pa ta "razli?no" velik tank pri dizlih oz. bencinarjih tudi kaj veze o nepravilnem prikazu BC-ja pri dizlih, kjer vedno ka?e manj?o povpre?no porabo kot je v resnici ter nepravilen podatek o "remaining" kilometrih do nule. :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Jaz sem pri moji 6-tki nazadnje tankal ,ko je lu?ka ?e dolgo gorela, pa je bil kazalec na 0, pa je ?lo not 55l nafte , BC je ?e nekaj ?asa kazal okoli 120 km pol pa ?e samo ?rtice, pa sem raje ?el tankat.Po moje BC

malo ?vingla,tak da se raje dr?im lu?ke in ?tevca ,BC pa imam samo za info porabo itd..

NI NAM LAHKO!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.