Skoči na vsebino

RX-8 slikce ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

verjetno bo turbina,s ?ipom se ne da realno spraviti ?ez 200hp VTI-ja

ne, ne ne bo T, ?al ni dnarja. Hja, zdele mam zamenjane odmi?ne(ITR),ses.kolektor,CAI. Potem pride ?e celotn izp.sistem, drugi bati, mogo?e ?e menjalnik od ITR, pa ?e po?telana eloktronika in nanase 200KM. Za ostalo bo pa poskrbel nitro B)
iiiiiiiii....nice...very nice ;)))

 

kolko pride sportna odmicna pa bati...to je precej drag stos, ne?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

verjetno bo turbina,s ?ipom se ne da realno spraviti ?ez 200hp VTI-ja

ne, ne ne bo T, ?al ni dnarja. Hja, zdele mam zamenjane odmi?ne(ITR),ses.kolektor,CAI. Potem pride ?e celotn izp.sistem, drugi bati, mogo?e ?e menjalnik od ITR, pa ?e po?telana eloktronika in nanase 200KM. Za ostalo bo pa poskrbel nitro B)
iiiiiiiii....nice...very nice ;)))

 

kolko pride sportna odmicna pa bati...to je precej drag stos, ne?

za bate ?e nism gledu, tm prbli?en 90.k SIT.

 

Za odmi?ne sm dal 110.k SIT

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Napisano

kak pa je kaj s to odmi?no,kak ti ide v ni?jih obratih?

ne tolk v ni?jih, bolj se pozna v vi?jih. Uf, nad 5500 se za?ne zelo veselo B)

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Napisano

jap saj to sem mislil,?e ?e je avto normalno vozen v ni?jih obratih da ne cuka,...Ker odmi?na s preostrimi koti pod 4000obrati sploh ne gre(za rally).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.