Skoči na vsebino

registracija in tehnicni pregled


Rocky

Priporočeno sporočilo

torej, ker se s svetlobno hitrostjo bliza dan B (bankrota), je zadnji cas, da se pozanimam kako in kaj.

 

avto je letnik 04 in sedaj me zanima, ce imam tehnicni pregled, ker je ena fora, da je na vsake tolko in tolko let za novejse avtomobile.

pa se to: a se splaca vzet dvojno, da pol zavarovalnica krije vec, kako imate vi?

 

hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tehni?n je na 3 leta na za?etku,..tko da letos pride na vrsto se mi zdi :ne vem:

 

Mislim, da bo tvoj prvi tehni?ni ?ele 2008. Ker jaz imam tud letnik 2004 in so mi lani podalj?ali obdobje za prvi tehni?ni na leto 2008.

 

Jaz imam dvojno - just in case.

 

podal?al? ?zmeden? kako to?

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a se gre najprej na tehnicnega ali na zavarovalnico?

 

Zavarovanje lahko podalj?a? brez tehni?nega in ko ima? polico gre? narest ?e tehni?nega (?e rabi? pregled) ali pa samo podalj?anje registracije in pla?ila nadomestila za uporabo cest.

 

Lahko pa itak vse skupaj naredi? na enem mestu, ?e imajo mo?nost podalj?evanja zavarovanja za tvojo zavarovalnico.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tehni?nga ti?e, ?e kdo rab, mu dam en kupon za ?pan center na Brezovci, pa bo mev 8 ojrov cnej, pa da nav pomote zadevo ?enkam, k nimam kej s tem kuponom po?et! :danzoman:

 

No ?e kdo rab nej se javi, ?kodvat ne more! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi tehni?ni je ziher po novem komaj,ko je avto star 4 leta,torej ga ma? ?ele drugo leto. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi tehni?ni je ko je avto star 4 leta, naslednji ko je star 6 let, ?e naslednji ko je star 8 let, nato pa usako leto. Prej je blo pa najprej po treh letih, nato po petih in nato po sedmih in dalje letno.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.