Skoči na vsebino

Prevajanje tehni?nij izrazov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi lahko kdo pomaga prevest tole oz. povej kaj te izrazi pomenjo:

by way of a restrictive catalytic converter, smaller throttle bodies, smaller manifold and a different ECU chip.

 

Prvo razumem kot katalizator ki ti vzame preve? mo?i, ECU chip kot ra?unalnik, osatlo pa nimam pojma. Please help :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

by way of a restrictive catalytic converter - originalni katalizator

 

smaller throttle bodies - manj?e ohi?je lopute

 

smaller manifold - manj?i kolektor

 

different ECU chip - druga?en ?ip v ECU (electronic control unit)

 

mislim da je to to :ne vem:

Napisano

Ponavadi je potrebno za prevod podati zokro?eno celoto. Verjetno je bilo vpra?anje zakaj je manj?a mo? na dolo?eni originalni ma?ini.

Odgovor naj bi bil :

zaradi omejenga pretoka skozi (orig.) katalizator, zaradi zo?enega uvodnika zraka in zmanj?anega kolektorja in temu prilagojenemu elektronskemu v?igu, ki ga nadzoruje ?ip.

Throttle je ponavadi termin za ventil sestavljen iz lopute za uravnavanje pretoka zraka v motor, ki omogo?a uravnavanje mo?i motorja. Pri vplinja?ih je pretok zraka samodejno uravnaval koli?ino potrebnega goriva. S pove?evanjem pretoka zraka se je na ?obi goriva ustvarjal ve?ji podpritisk, ki je bil vzrok za ve?ji dotok goriva. Pri naglem dodajanju gasa pa je ?e dodatna ?rpalka potiskala dodatno koli?ino goriva v dovodno cev zraka.

Pri injektorskem sistemu pa je to nekoliko druga?e. Ra?unalnik na podlagi polo?aja lopute (in tudi lambda sonde v katalizatorju) dolo?a koli?ino goriva zaoptimalno me?anico z zrakom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To vse smo mi Štajerci imeli že par let pred kovidom no sedaj se je pa na na primorki in dolenjki začelo in tako zdaj cela Slovenija stoji med delovnimi konicami.... 
    • Razen kupec te Mazde.... 🥴
    • Presekam z mal drugačnim.... 🤗😊😉
    • Zimske zame ne. 
    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.