Skoči na vsebino

Potovalni ra?unalnik Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

?e kar nekja ?asa prebiram va? forum in se mi zdi zelo vredu. Pred kratkim pa sem na nekem ameri?kem forumu zasledil, da je mo?no pri mazdah3 brez potovalnega ra?unalnika le tega aktivirati, kljub temu, da ga avto nima. To naj bi delovalo na letnikih 2007 in 2006. Sam sem poskusil na letniku 06 vendar to ne deluje. Zanima me ?e je to ?e kdo poskusil na svoji trojki? Ali pa to ne deluje na evropskih modelih?

 

Procedura pa je naslednja:

 

0. Make sure your radio is on and then turn-off the car (Thanks godaddy1)

1. Press and hold down CD and AM/FM buttons

2. Start your car while still pressing down on those buttons

3. The LCD display will read, "DIS ON" which means Driver Information System On.

4. Release the CD and AM/FM buttons

5. Turn off and restart the car

6. Now press the Set button and cycle through your avg. mpg, miles until empty, current mpg, and avg mph!

 

Edina razlika, ki jo opazim je ta, da je gumb AM/FM pri na?ih modelih FM1/FM2!

 

Na?el pa sem ?e nekaj kombinacij tipk avdio sistema, katere pa delujejo:

 

Changing from Celsius to Farenheit

-turn ignition to accessory mode

-make sure temp is displayed

-press POWER/VOLUME button to turn radio on

-press and hold POWER/VOLUME button

-press and hold MEDIA button for 10 sec

-release MEDIA button

-release POWER/VOLUME button

 

LCD Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SEEK (top) for 1 second. This will light up all the elements of the LCD screen. Press POWER to reset it.

 

Button Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then CLOCK for 1 second. Now each functioning button will beep when you press it. Press POWER to reset it.

 

Speaker Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then AUTO-M (bottom) for 1 second. Each speaker will sound in order, including the nonexistent rear speakers. Press POWER to reset it.

 

Radio Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then the number 2 button for 1 second. Tune to a station and look at the volume graph. A full graph means everything works, a half graph means no station is tuned, and a low graph means there is something wrong with the radio or antenna. Press POWER to reset it.

 

Power Antenna Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then AM for 1 second. "Ant-On" means the antenna works. Press POWER to reset it.

 

Bose Amplifier Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SCAN (top) for 1 second. "AMP-On" means the amplifier works, "AMP-Of" means it doesn't. Press POWER to reset it.

Napisano

...da je mo?no pri mazdah3 brez potovalnega ra?unalnika le tega aktivirati, kljub temu, da ga avto nima...

:D Sli? se tako, kot da bi se lahko peljal z mazdo, ?eprav je nima? :hohoho::hohoho:

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

:D Sli? se tako, kot da bi se lahko peljal z mazdo, ?eprav je nima? :hohoho::hohoho:

 

Ja ?udno sem napisal :D Mi?ljeno je, da ga po podatkih trgovcev nima, ?eprav kot zgleda to da ga nima, lahko le pomeni da ni aktiviran????
Napisano

Zivijo!

 

Doma je sicer Mazda3, ampak z TX opremo. Tako da ti ne morem pomagat, ker vse dela. Ne bom pa poskusal ugasnit :D

 

Ne bom se delal pametnega, ker ne pozna "medcelinskih" razlik med takorekoc enakimi avtomobili.

Po mojim podatkih v ameriki 1.6 L motor ni niti dobavljiv. Je pa 2.0 in pa 2.3. Mozno sicer je, da "user relation" elerktronika je enaka pri vseh Mazdicah3. Ni pa verjetno.

 

Poglej recimo banalni primer npr. Fiat Brava in Fiat Brava GT. Sestavni deli na GT aramturki sploh niso komaptibilni z ostalimi paketi opremljenosti.

 

Kar se mene tice, racualnika ne bi niti bilo. Edina funkcija, ki mi je vsec je ta, da ti pokaze kolk km lahko naredis pri doloceni kapaciteti goriva pri dolocenem rezimu voznje. Pa se tega ne bi blo treba :)

 

Je pa dobra sminka... moram priznati :bravo:

 

Aja... tiste inspekcije pa delajo. :danzoman:

 

Srecno! :D

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

ravnokar probal na mazdi 3 CE (letnik 2007) pa ne dela, ostali haxi (LCD,test zvocnikov/tipk) delajo brez problema, trip computer hax pa ne, verjetno bo kej na tem da to dela sm na US mazdah?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom danes...  Ena od jutra.   
    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.