Skoči na vsebino

Termometer


goldhorn

Priporočeno sporočilo

Mislim, da moj termometer / zunanja temperatura/ precej laze :angry: . Predvsem mi temperatura ne kaze pravilno, ko se peljem iz hladnejsega okolja v toplejse - nekako se noce dvigniti in kaze 4-5 stopinj premalo. Zunanji senzor je ze zamenjan, pa je stanje isto. Avto je pa 6-ica, stara 2 meseca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj ne peljes avta anzaj na pooblascen mazda servis.....ce je avto star 2 meseca imas se 2 leti in 10 mesecev garancije....

 

ce so ti senzor ze zamenjali imas garancijo na delo...torej v vsakem primeru, ponovno na servis in zahtevat, da s tabo delajo kot s kraljem oz. kraljico ;)

 

aja....po cem pa sklepas, da kaze premalo??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Vsi danasnji termometri navidezno lazejo. Evo zakaj: Na zunanje senzorje vpliva veliko dejavnikov in ne samo temperatura zraka. Iz okolice na le tega vpliva tudi topel zrak iz motorja, mogocnega snega na senzorju (ce je ta pod vrati) dezja, zraka v tunelu.... Zaradi vsega tega so senzorji narejen z zamudo. Tako da pri dokaj hitri spremembi temperature ne reagirajo. in kazejo koliko toliko pravilno vrednost. ce je ta zamuda predolga potem je res treba zamenjati senzor ali potni racunalnik (mogoce ga samo kalibrirati) Najbolj bos siguren v pravilno delovanje svojega termometra tako da zjutraj ko prizges avto pogledas temperaturo na pravem termometru zunaj in koliko kaze v avtu.

 

 

p.s. mogoce ti kaze v Fahrenheit , ali Kelvinih :D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Em, @Boss, kateri del je "mal heca"? Tisti o BTjki ali tisti o ZOEtu?   Mislim, če o BTjki, ni nič heca, ker to je res potrošni material. Sicer se ga na vsakih 120.000 km precej nabere, ampak to sodi zraven.   Če pa imaš v mislih ZOEta, potem je pa res čisto malo heca, ostalo je pa spet vse res...
    • Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.   Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
    • ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄     ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
    • Na zdaj ga pa konkretno biksaš. Exeo, če se ne motim ne obstaja že več kot desetletje. Kot drugo pa sploh ne sodi v ta segment, ampak enega nižje. Tam kjer so VW Jetta/VW Golf variant, Škoda Octavia, Audi A4, Mazda 3 limo itd.
    • Nisu sve budale iste...neke su diplomirane. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.