Skoči na vsebino

motor 1.5 65kW (mazda 323 sedan)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem drug avto. Do sedaj sem vozil cliota in sem totalno razo?aran. Vseskozi se kvarijo stvari za katere nisem niti vedel, da se lahko pokvarijo. Da o gnitju plo?evine ne govorim. Edina hvale vredna stvar je poraba (letnik 95 1.2 5l/100km), kadar seveda deluje...

 

Tako i??em nekaj bolj robustnega. Ogledujem si mazdo 323 sedan letnik 96.

Zanima me, ?e ima kdo izku?nje z motorjem 1.5 65 kW / 89 KM Predvsem bi rad vedel ali so vzdr?ljivi, ter kak?na je poraba z mirno nogo:-)??

 

Kako se kaj obnese avto?

 

Vnaprej hvala za vse informacije!

-jan-

Napisano

hej!!!

 

Ammm mislim da je enak motor v F-ki 1.5.

 

kar se ti?e motorja je tako!!!

Vsaj pri mojem ki ima 200.000km avto lepo prede in nimam nobenih te?av(?e)pa sem s tem avtom naredil cca 70.000 km do sedaj odkar ga imam!!!

 

Poraba se giblje od 7,5-8,5 l/100 km

Zelo rad spusti oring na razdelilni kapi kjer potem malo spu??a olje (to je 10 min. da zamenja?)

Kak?ni semeringi na gredi (kot se je to zgodilo meni ampak to je pa? letnica avta kriva)

S tem motorjem je tako ,zelo lepo se pele? in pride? do 150km/h dosti hitro seveda manka mu nekaj navora ker pa? ima le 1499ccm!!!

Kar se ti?e poraba olja je odvisno kak olje ima? notri je pa normalno da tam nekje na 20.000 km 1-5 dcl

(je pa s5 odvisno od samega motorja)

 

Sam potro?ni materjal pa? mora? po tokih letih zamenjat!!(kake gume ki preparijo,semeringi ki spustijo in oringi ki zasteklenijo)

 

Jaz imam pohvale na ta motor!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

S tem motorjem so pove?ini lastniki zadovoljni, mogo?e glede porabe da bi biv lahko malo bolj skromen, ker kot vse ka?e pod 7l gre te?ko! ?e ti tale klio kuri samo 5l ?zmeden? je to res hvale vredno, a kot sam pravi?, da je potrebna tut zanesljivost in ne samo var?nost!

 

Sicer pa cene teh sedank mazd, se mi zdi so precej ugodne, glede na to kako fajn se pelje? u njej in kok avta dobi? za kok dnarja! :danzoman:

 

Npr. klima, 1. lastnik, dost ugodno;

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1455059

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.