Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vem, da je bilo na temo zavor ?e veliko napisanega predvsem o zvijanju diskov

 

Vseeno pa me zanima, ?e ima kdo izku?nje pri cviljenju prednjih zavor pri po?sani vo?nji ( parkiranju), ko je hitrost razmeroma majhna in ko volan ni v ravnem polo?aju. (je morda kriv ?e rob diska)

 

Do rahlega cviljenja pa prihaja tudi ob zaviranju rahlo ogretih zavor. Zamenjal sem ?e originalne plo??ice in jih nadomestil s firmo TEXTAR (ker sem imel z njimi pred tem dobre izku?jne), danes pa le te z mazdinimi originalnimi diski ne delujejo dobro (morda je problem o nekompatibilnosti materialov)

 

In katere diske aftermarket priporo?ate in po kateri ceni?

 

lp

Napisano

Vem, da je bilo na temo zavor ?e veliko napisanega predvsem o zvijanju diskov

 

Vseeno pa me zanima, ?e ima kdo izku?nje pri cviljenju prednjih zavor pri po?sani vo?nji ( parkiranju), ko je hitrost razmeroma majhna in ko volan ni v ravnem polo?aju. (je morda kriv ?e rob diska)

 

Do rahlega cviljenja pa prihaja tudi ob zaviranju rahlo ogretih zavor. Zamenjal sem ?e originalne plo??ice in jih nadomestil s firmo TEXTAR (ker sem imel z njimi pred tem dobre izku?jne), danes pa le te z mazdinimi originalnimi diski ne delujejo dobro (morda je problem o nekompatibilnosti materialov)

 

In katere diske aftermarket priporo?ate in po kateri ceni?

 

lp

 

diske (sprednje) probi dobit brembo.osnovne...niso tok dragi

sam ne originalnih

ploscice pa so lahko original, ker so cist ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam imam na M6 ?e original diske in plo??ice(58 tiso? km),in s tem cviljenjem nimam problemov.

Glede diskov pa je bilo ?e kar nekaj napisanega,mislim ,da je Labi v tem pravi strokovnjak.

Glede aftermarket prednjih diskov pridejo od bolj?ih v po?tev :

-(cene v italiji)-

 

-Brembo,made in italy --120 EUR(par),

 

-Zimmerman(uporablja jih marcedes in BMW),made in germany--84 EUR(par),

 

-Remsa,made in u.s.a,z luknjami,--140 EUR(par),

 

Tar-ox,made in italy,narezani,--220 EUR(par).

 

Verjetno,da obstajajo ?e kak?ni,ampak jaz sem ti na?tel bolj znane.

Nekatere od teh se da dobiti tudi pri nas,cen pa ne vem.

So pa zgoraj na?teti vsi zelo kvalitetni.

 

LP Alex.

 

 

Napisano

Cviljenje je najve?krat posledica pretrdih zavornih plo??ic. Sam sem dal gor plo??ice od nippan parts in po cca. 7000 km od menjave ni nobenega cviljenja (imam ?e vedno originalne diske, avto ima pa 81.000 km).

12360_1.png
Napisano

Moja prej?nja 6-ka (ima jo sedaj sosed) ima 138.000 km pa ?e vse original diske, plo??ice pa so zamenjane in montirane so originalne ....cviljenja ni bilo in ga ?e vedno ni, edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

Moja prej?nja 6-ka (ima jo sedaj sosed) ima 138.000 km pa ?e vse original diske, plo??ice pa so zamenjane in montirane so originalne ....cviljenja ni bilo in ga ?e vedno ni, edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

 

Se vidi da jo je vozu maher,he,he.Kdor zna,zna. :bravo::jupiii:

 

 

Napisano

....edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju) :bravo:

 

To tudi jaz opa?am, a vse skupaj je mejah normale, tako da me ne moti. So pa to ?e ve?krat na tem forumu omenjeni original diski sumljive kvalitete pri M6. :whatever:
12360_1.png
Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

 

Na servis, nakaj je narobe z avtom !!! :D:D:hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri novi (6.000 km) pa ni? ne trese in ni? ne cvili ... :bravo::jupiii::hohoho:

 

Ja,kak?na mazda pa je to?

Po mojem so ti uturli kakega ?vaba,he,he. :hohoho:

 

 

Napisano

Na servis, nakaj je narobe z avtom !!! :D:D:hohoho:

 

 

Aha - verjetno je res krivo, ker xenona nimam ... :hohoho::pepsi:

 

Ja,kak?na mazda pa je to?

Po mojem so ti uturli kakega ?vaba,he,he. :hohoho:

 

 

A misli? tako, kakor Vuk-u onega Golfa :whatever::hohoho:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.