Skoči na vsebino

RX-8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dokaz da je avto zelo dober.

 

Rx-8

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video. Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic. Garncija je 8 let ali 160.000km   EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš".   Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva.   Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev.
    • Ja tuji komercialni RTL je tisti merodajni.  
    • Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb????
    • Naših medijev v večini niti ne gledam,ker jim bolj malo verjamem...pa dajmo pogledati tuje.   Dva dni star prispevek.     En dan star prispevek.      
    • Google je moj prijatelj🤔   Za VAG piše takole: Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.   Tak da ne bi več paničaril gledectemperature olja. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.