Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Koda v klju?u ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

 

 

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

 

 

No podpi? kako to?no dela!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

No podpi? kako to?no dela!!!!

 

Lu?ka se ugasne, tako kot pi?e v navodilih (tudi sam sem ?e pomislil na to).

 

?e se pokadi ali ne, do sedaj nisem gledal. ?e se sli?i vztrajnik (kako se to sli?i?) ... ?e to kaj ve? pove: ?e v trenutku, ko ga posku?am zagnati, v prestavi spustim sklopko, mi cukne naprej.

Tisto okrog ?udnega zvoka in zalitja valjev, mi je pa tudi nekdo ?e na enak na?in razlo?il.

Samo vzroka nev?iganja mi ?e vedno ne re?i. Ni mi pa jasno, da ?ez nekaj ur potem iz prve v?ge.

Se pravi, problem je do sedaj bil vedno v situaciji, ko sem ga po vo?nji pustil stat za kak?no urco in potem probal v?gat. Ampak ne vedno!?

Enkrat sem ga ?e za cel dan na servisu pustil, pa niso uspeli ponoviti situacije.

Me pa to ?e po?teno nervira, saj nikdar ne vem, kdaj se mi to lahko zgodi.

Napisano

ok pol ?e cukne prime ?tartar na vztrajnik!!!!

 

hm te?ko re?t in odkrivat napako takrat ko je ni!!!

Pol zih kje ?trom jebe!!!

Je pa tak ?e se ti to ponovi ve?krat imej pri sebi kako sve?ko ,in ?e ti zataji v?ig lahko preveri? ?e ima? iskro do svce?ke,preveri kak bencinski filter!!!!(aja ?e ga vergla? ful smrdi po bencunu al ne takrat ko ne u?ge) da kaka benz pupa zajebava!!!?

 

 

uuu drga? pa lahk ?e da kak konektor(kak stik jebe)

 

:ne vem: :ne vem:

Ti povej kaj si ?e vse preveril!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

33112_1.png

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

 

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

 

eeee jeba pol... na Wartbiju je bila to vedno dobra re?itev :)

33112_1.png

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

 

Mal sem bil odsoten v zadnjih dneh...

 

Na servisu v BTC sem ga ?e imel. Tam so mi tudi zamenjali sve?ke in kable. Ra?unalnik jim na ?alost ni uspelo aktivirat za mojo Mazdo. Sicer zelo ustr?ljivi in prijazni serviserji so mi tudi rekli, da so lahko sve?ke, kabli ali "cin?pula". Ne bi rad sedaj vsega menjaval, preden bom ugotovil, kaj je (dvoje sem ?e :( ). ?e posebej zato, ker avto dejansko ni v letih (?asovno in po km), da bi bilo treba menjat kable in "cin?pulo"...

 

LP

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

 

Ne ?e ni?. Nisem imel ?asa - tega imam vedno bolj mal.

Na sre?o ali na ?alost se zadeva zgodi zelo redko (letos 3x). Ko se zgodi, sem razpaljen in bi jo najraj takoj mehaniku peljal - a kaj, ko potem spet vse normalno dela in potem odla?am s tem oziroma de sedaj itak niso nikoli ni? na?li.

Jaz npr. med vo?njo nisem imel ?e nikoli te?av. Glede na to, da potem, ko neuspe?no posku?am v?gat smrdi po bencinu, najbr? ni problem v dovodu - al' ja?

Napisano

Hm te?ko re?t, nimam lih pojma o teh stvareh. :ne vem:

 

Je pa res to po en stran ?e slab?, ?e voz en cajt dela, en cajt ne, nej vsaj skoz zajebava, d te prisil da zrihta? in je pol mir, ne pa enkat tko enkat tko! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.