Skoči na vsebino

?tevilo oktanov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Velikokrat smo se ?e spri?kali zaradi tak?nih malenkosti. No in sem slu?ajno naletel na tole stran spodaj.

 

Klikni me ne?no

Iz ?esar je razvidno, da navadni ?voh avti ne pridobijo ni?, navite japonce pa kar razganja od mo?i, ko jim natanka? kaj bolj?ega. :bravo:

Napisano

Kdaj sem ?e to dopovedoval in preizku?al. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah men manj kuri ob enakem stilu vo?nje. Vsaj pol litra manj na 100km, kdaj tudi ve?.

 

Recimo razlika je o?itna, ko sem tankal super 100 na OMV, in potem tura LJ - ?elezniki - Tolmin - Bovec - Vr?i? - LJ

 

Povpre?na poraba 8,1 l :bravo:

 

S Petrolovo 95ko ga pa po ravnini pod 8,9 l / 100km ne spravim, pa ?e ?e tko "?param" z gasom... <_<

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

brez veze!!!

 

?e bi bilo tako ql pol bi jaz s kakim acetonom vi?al oktane pri vsakem avtu!!!

Bull shit ( vsaj zame)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Niso tolk va?ni oktani, kot pa sama kvaliteta bencina. Moje izku?nje pred 12 leti, ?e sem avto tankal v Avstriji (npr. 95 okt.) je imel kon?no hitrost kot tudi mo? za kak?nih 10-15% ve?jo(takrat ?e pri 101-ki). Mislim ,da se je zdaj kvaliteta bencina v SLO dost pobol?ala kot pred leti ampak ?e vedno ne tak kot pri na?ih severnih sosedih. Sem lani preizkusil, ko sem tankal v Avstriji-avto je dost bolj?e potegnil ,motor je bil ti?ji itd..

NI NAM LAHKO!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.