Skoči na vsebino

interior


Mally

Priporočeno sporočilo

Nervira me dolgcajt v kabini. Ni? barv(razn ?rne), zato pa gremo na?i....na juri?!!! :bravo:

 

a) V katalogih sm vidu, da se dobi folija razli?nih barv...?e so ?e kake izku?nje, kako se obnese?

B) Je bolje, da se plastika pobarva pri li?arju ali kako druga?e?

c) menjalna ro?ica (bulica in oblekca) in pedal?ki

d) prevleke za sede?e

e) gumi predpra?niki

 

Predvsem me zanima, kje bi sa dalo to dobit (brez ?u?marjev, ker jih je preve? in jih mam ?e ?ez glavo, ker sli?im samo "Ja, bom zrihtu"!!!) :whatever:

 

Kaj pravite o A3M-u?

 

?e obstaja kaka taka trgovinca na podro?ju dolenjsko-?tajerske (NM, CE, pogojno MB in LJ oz. kje drugje)?

 

PS.: Krom in rde?a barva v zeleni mazdi, sploh pa?e? Ali naj raje pustim rde?e-?rno?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

hm, za trgovine ima? ?e eno na novo blizu tam ko je imel v?asih A3M v ?i?ki. Najbolje je da gre? v obe trgovini in vidi? ?e ti je kaj v?e?! Poi??i Kiss tuning trgovino, mislim da imajo nekje na dolenjskem trgovino. A3m pa tako da ?e imajo na zalogi vzemi druga?e se lahko na?aka?!

 

 

 

Glede robe pa bolj tko no mal dnarja mal muzike, recimo za prestavne ro?ice in podobno. Vre?o okoli bi lahko sam naredil ali ?e ima? koga poznanega ki bi ti jo naredil.

 

 

prevlek jaz nebi dajal, ni pravega ob?utka pol :D

 

tepihi obvezno iz blaga! gumi pridejo kot da je deloven avto, no primerni so za pozimi

 

 

In ?e opozorilo za pedala, volan in prestavno ro?ico potrebuje? homologacijo!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je v tem, ker imam obrabljene in rahlo zasvinjane..12let...sede?e. Zato prevleke. Zakaj ni filinga?

 

Mislim pa, da bi se kr podale oblekce ob strani ?rne, po sredini pa lepe rde?e barve (sam ne take, kot jih na sejmu prodajajo).

 

Pa ?e vpra?anje za gume....lahko plavci kaj komplicirajo za gume 195/15/60? Je potrebna homologacija?

 

Predpra?niki naj bi bili v rde?i kromirani barvi. Mislim, da neb izgledal delavsko. :D

 

Pravi?, da pedal?ki rabijo homolomo? Bi zamenju samo plo??ice. Pri menjalniku pa bu?ko. Tud homolomo?

 

:ne vem:

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bobi in LabiGT...res da so gume mal visoke, pa vseen, z nizkimi, pa ?e bolj izstopijo veliki blatniki...in s takimi sem jo ?e kupil, sm pa tudi dimenzije obdr?al.

 

Marko... predpra?niki rde?e barve, izgledajo pa kot da bi bli iz pleha ne iz gume...vidu v katalogu...?e najdem slikco, jo dodam.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bobi in LabiGT...res da so gume mal visoke, pa vseen, z nizkimi, pa ?e bolj izstopijo veliki blatniki...in s takimi sem jo ?e kupil, sm pa tudi dimenzije obdr?al.

 

Marko... predpra?niki rde?e barve, izgledajo pa kot da bi bli iz pleha ne iz gume...vidu v katalogu...?e najdem slikco, jo dodam.

 

ne mores se voziti s tehnicno napacno dimenzijo gum...ne gre tle zaradi dizajna...ne mores ti odlocit kero dimenzijo bos dal...

kot sem povedal, poraba je visja, merilc ti kaze cist nekaj drugega, zajebes prestavna razmerja v menjalniku...moras dat tako dimenzijo, da ostane premer kolesa isti kot tovarniski

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi, bom tako povedu...pa ne vzet, kot grajo!!!

 

Hvala za nasvet, ki ga bom pa upo?tevu ?ele, ko te gume izrabim, na ?alost. So stare komi dva mesca!

 

Ma? prav tudi o porabi in vsemu mehanskemu uni?evanju.

 

Zakaj pa ne gnjavi o temu na tehni?nem pregledu?

 

Bomo vidl, kaj bo.

 

 

 

Allyssa:AJM NOT A VOMAN & AJ HEJT PINK KOLOR! :P

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm...roza? Ni slaba ideja, bom kr pobarvu vse na roza....vzamem kovinsko, navadno ali mud?

 

Po moje bom edini... :danzoman:

 

Ni slaba ideja. :bravo:

Tudi zuni bi bil lahko take barve.?e na dale? bi se te bo spoznalo. :hohoho:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden??zmeden? tale beyba kvari pogled na avto(ne morm se skoncentrirat da bi videl)

Ja ?e pa takole pomislim pa roza sploh ni tok slaba!!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi, bom tako povedu...pa ne vzet, kot grajo!!!

 

Hvala za nasvet, ki ga bom pa upo?tevu ?ele, ko te gume izrabim, na ?alost. So stare komi dva mesca!

 

Ma? prav tudi o porabi in vsemu mehanskemu uni?evanju.

 

Zakaj pa ne gnjavi o temu na tehni?nem pregledu?

 

Bomo vidl, kaj bo.

Allyssa:AJM NOT A VOMAN & AJ HEJT PINK KOLOR! :P

 

na tehnicnem ni tak problem,ker bol gledajo da guma ne stoji ven iz blatnikov,policaj pa ti lahko vzame tablice zaradi te male razlike v visini gume,kolega se je kome reso ma na cliotui 195/50/15 ampak ma vpisano 195/55/15(je ze blo ko je avto kupo,je obema malo cudno da je nekdo to so homologirat),so mu dali opozorilo da naj porihta,drugace pa kot je labi reko vse narobe kaze stevec in poraba itd...gume morjo bit tiste ki so v kartoncku al pa druga dimenzija ki ustreza isti kotalni povrsini in jo dodatno homologiras,v tvojem primeru totalno zgresena dimenzija gume <_<

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N?, tako bo...te gume zvozim, potem pa bo itak treba nove kupit. Kot ?e re?eno.

 

Zaenkrat pa...

 

Allyssa...ko pobarvam vse skupi na roza, pa porihtam kabino, greva pa na pala?inke. Pa ti bo? pelala, ker bo men nerodn. :P

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.