Skoči na vsebino

dragi deli


ali086

Priporočeno sporočilo

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hudooo!!!

 

kako to misli? sesul!!!!(odlomil al kaj)Ali samo spustil olje!!!

 

Deli so kar dragi ja smo ne dam pa tok za en amortizer!!!

Kaj pa za obnovitev amortizerjev????? Si kej pra?al!!!

Jaz sem zadni? spra?eval za mojega isto !!!!

Cena za obnovitev

 

80? za spredna 2 montizerja +malo tr?a +3 leta garancija!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda!!!!

 

 

Pa nasledni? kot si reku

!!!Le po?timaj da bo varno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

 

 

jaz sem zamenjal vse 4, 80 jurjev KYB original za Mazdo, plinski ;)

 

se mi ni zdelo pretirano dosti...

 

aja... na MX-3 V6 takrat, ko sem jo ?e mel.. leto dni nazaj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

 

Pust ?eno pa zbri? njeno cifro... :hudicek::hohoho:

 

 

Kje si pa nabavlu oziroma spra?eval za cene? Ma? tudi preko neta ugodnej?e variante.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober dan ... morda res cas da se vklopim v debato.

 

Deli za mazde so itak draki ko pes. In 230 evrov za dva nova amortizerja , je prevec. Posebej ker nasi avti po vecini niso vec novi.

 

A zal , tako pac je , in ko se zgodi , je treba pac premislit novo ali obnovljeno , morda celo rabljeno.

 

Rabljeno odpade. obnovljeni pa so , ce so narejeni dobro / glede na garancijo je menda tako / vsaj tako dobri kot novi . Ponavadi se avto se bolje pelje.

 

Ceprav je pa res , da ne vem kako je ko ti zena diha za vrat.

 

Torej , na tvojem mestu ... preklici narocilo , in obnovitev. Je pa res da bo avto par dni na suhem.

 

Lp !

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vedno vsaj v paru ja. Sej stane za dva menda majn ko 15 tisoc ta starih.

 

O gospod J.! Lepo, da te kon?no tukaj vidim. ;)

 

Kdaj bodo kak?ne slike avta??

 

LP

 

Sorry za offtopic...

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.