Skoči na vsebino

mazda 2


Guest jani

Priporočeno sporočilo

pozdrav vsem

nabavljam en mali avto in me zanima ce kdo vozi mazdo 2 dizla 1.4? karkoli o avtu dobrodoslo...

ker cena je mal fjuu, znanec ima corso cdti 1.7, 100 KM in je noro dobro, drugi cliota 1.5 dci 80 KM tudi. sicer je v mazdi bolj prijetno sedeti vendar ne vem ce bi dal toliko vec $ zaradi tega. koliko so servisi za ta avto? poraba je vsaj koliko toliko realna po specf. ali odstopa? Pa se samo 68 KM ima...

morda se tole, morda kdo ve ali so kaki problemi z odstranitvijo avdio sistema ker bi definitivno menjal serijskega, v katerikoli novem avtu.

povejte kaj vsodbudnega, da vsaj pride v razmislek.

hvala

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vspodbudno je npr. da je pri mazdi 3 leta garancije brez kakr?nihkoli dopla?il ipd.

 

je pa res da je Mazda 2 bolj pridno vozilce za umirjene voznike, je te?ji od corse in cliota, zato tudi nima nekih posebnih performans. Pojdi vozit eno in drugo. Vpra?aj za servisne intervale na poobla??enih servisih, in okvirno ceno zraven, pa si bo? potem ustvaril neko dodatno mnenje.

Kar se avdio sistema ti?e pa pojma nimam :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.