Skoči na vsebino

Obnovljeni amortizerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V ponedeljek sem bil na obisku pri Vugi v Novi Gorici!

 

Avto sem ?elel spustit ?e za par cm pa amortizerje str?at pa obnovit. ?al je zadnja serija Eibach feder tak narejena, da ne dopu??ajo nobene predelave ve?, zato je majster amortizerje samo obnovil in str?al.

 

Je pa razlika v vo?nji o?itna. Sedaj se avto v ovinku skoraj ne nagiba ve? :D:D ubogljivost volana pa se je pove?ala za 100%.

 

Moja najbolj?a nalo?ba v mazdo do sedaj!!!!

Napisano

razmi?ljam v isto smer, kolk si dal za vse 4 ?

kako pa on ve ?e jih str?a ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

jst tut zadovoljen z Vugo. Res da sm bil cel dan v NG, ampak se je spla?al. Najbolj mi je v?e? da je to progresive varianta. Hitrej se pele? tr?i je avto.

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Napisano

Nazalost je obnavljanje amortizerjev slaba nalozba (nocem te spravit v slabo voljo), ampak vsi ti mojstri uporabljajo univerzalna tesnila in amortizerje polnijo z istim, univerzalnim plinom pod istim pritiskom. Po 6ih mesecih ti bodo se hujsi kot do zdej. Govorim iz lastnih izkusenj. Ce pa malo pogledas koliko je razlika v ceni med obnovljenim in novim amortizerjem ti to pove vse. Novi amortizerji nimajo brez razloga tako (visoko) ceno.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

jaz imam glede vuge zelo pozitivne izkusnje....

delal mi je amortizerje na micri, ko sem jo nizal...

 

brez pripomb v glavnem...avtek pa je naredil po predelavi z mano na voznikovem sedezu ene 50k km ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Za obnovo sem dal 28 jurjev, delal pa je od 7 pa do 11. Amortizerje je rekel da ti lahk str?a po ?elji, ma pa tud od eibacha podatke kak trd bla?ilnik naj bi ?el k posamezni fedri.

 

Jaz nism hotel glih gokarda, tak da sm se odlo?il in str?al amortizerje kot to priporo?a eibach.

 

?e bo pa kaj narobe je pa garancija na delo, tak da sem bom pa ?e enkrat pelal na izlet v Novo Gorico :lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.