Skoči na vsebino

mazda 6 diesel ne gre


Priporočeno sporočilo

pozdrav,

 

sem nov na forumu in imam problem. sem lastnik mazde 6 diesel 136 KM karavan l.2003 140.000 km.

problem je ta, da avto ne gre ve? kot 195 km/h. ko sem gledal video na tem forumu o mazdi 6 do 180 na uro je moja ?la ravno toliko z istimi obrati ampak potem avto ne gre ve?. kaj bi lahko bil vzrok oziroma ali je to max. ki ga ta avto dose?e.

prosim za pomo?.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,jest imam isti motor,pa sem jo z lahkoto "pognal" na 205 km/uro.

 

Nekateri ?printerji tu na forumu pa tudi preko 220.

 

Res ne vem,kaj bi bil lahko vzrok za to,da tvoja ne gre ve?:whatever:

 

Ma kaj je to gas do daske?Da nima? mogo?e kakega tepiha zvitega,pa ne gre pedalka za plin do konca?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdrav,

 

sem nov na forumu in imam problem. sem lastnik mazde 6 diesel 136 KM karavan l.2003 140.000 km.

problem je ta, da avto ne gre ve? kot 195 km/h. ko sem gledal video na tem forumu o mazdi 6 do 180 na uro je moja ?la ravno toliko z istimi obrati ampak potem avto ne gre ve?. kaj bi lahko bil vzrok oziroma ali je to max. ki ga ta avto dose?e.

prosim za pomo?.

 

lp

 

kaksne gume mas gor in kok napolnjene?

drugace pa vlece v redu? od cca 2000rpm zacnet brutalno butat...ker ce ne potem mogoce mas pokvarjen LMM (jaz sem mel to tezavo)

prej pa je sla normalno cez 210?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaksne gume mas gor in kok napolnjene?

drugace pa vlece v redu? od cca 2000rpm zacnet brutalno butat...ker ce ne potem mogoce mas pokvarjen LMM (jaz sem mel to tezavo)

prej pa je sla normalno cez 210?

 

pod pedalom plina ni tepiha, gume so 205/55/16 napolnjene 2.3 bara in avto vsaj za moje pojme vle?e dobro od 2.000 obr/min naprej samo potem v visokih obratih mu zmanjka mo?i in ne gre ve?.

kako pa je z merilcem pretoka zraka ali se da videti, da je zani? ali kako se postavi diagnoza in koliko pride nov ?e bo treba?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ufff tko na pamet ti ne znam nc povedat...

moras peljat da najblizjega mazda servisa pa naj ti priklopijo racunalnik pa naj vidijo kaj naj bi blo narobe...

195 je definitivno premalo, vec kot 210 mora it

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem ga stiskal tam do 210, pa ni problema. Po mojih izku?njah gre avto dost slab?e ?e tanka? pri petrolu, jaz tankam pri MOL-u, avto gre dost bolj?e-vsaj pri mojem je tak.Je pa tud vredi ?e vlije? na polni tank kak dodatek za ?i??enje ventilov, avto gre potem dost bolj?e. Pa fajn je ?e ga tu pa tam malo stisne?, do visokih tur, ker se malo poleni, ?e ves ?as vozi? ?parovno. :bravo:

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj bi ?istilo vlival notri, saj je skoraj nov avto!

 

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

 

 

spet moje nepazljivo branje sramezljiv

 

nisem opazil koliko km pi?e :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

 

kero pa mas?

ker tisto od siriusa, ki sem ga dal noter (megasel) ni pomagalo niti najmanj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?au vsem

 

no samo za info ?la je turbina, kak?ni predlogi, nova je cca. 1.5 k EUR

 

lep pozdrav

 

Uf,to pa ni dobro.Pa dokaj kmalu ti je ?la

Res ne vem,kako bo? ceneje pr?u skozi... :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.