Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko pride? navijat ali pa upat, da jih bo ene par odpovedalo, da se lahko u?tuli?. Saj ve? kako pravijo, upanje umre zadnje. :hohoho: Je pa to itak Mazda & Nissan dyno day. :P

Ne resno ?e zdaj nas je predvidoma preve? in bomo le ?te?ka ?li vsi ?ez in bomo morali biti kar hitri (no un merilec).

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kak pa to avto prihaklajo?! Kr namre? je moja ?asija zadnjih 5-10cm nekoliko boga(pa spet ne tolk) pa se malo bojim da se ne bi kej...khm...

 

druga?e pa ne delam in bi se lahko udele?il! :bravo:

:)
Napisano

Kak pa to avto prihaklajo?! Kr namre? je moja ?asija zadnjih 5-10cm nekoliko boga(pa spet ne tolk) pa se malo bojim da se ne bi kej...khm...

 

druga?e pa ne delam in bi se lahko udele?il! :bravo:

 

Sej pomojem da ni take panike glede karoserije :ne vem:

Bi bilo dobro da pride? da vidi? kako in kaj pa da ?e kak?no re?emo :bravo:

Napisano

Hja verjel ali ne v?asi jih sploh ne zahaklajo kaj dosti! Jaz nekako nisem dojel v ?em je fora, da so mi lani Mazdo na?ponali naprej (!!) ampak mi je razlo?il da pa? samo pri?ponajo gnana kolesa bolj k tlom da je druga?e ?isto varno.

 

Ostali ki bi radi ravno tako merili pa na?eloma lahko pridete, ?e kdo odpove. Zaenkrat je termin poln, in ve? kot toliko nas ?al ne pride na vrsto.

Napisano

Sm glih hotu re?t, da je bilo to resno vpra?anje... :P

 

ok...bom probu tale tedn porihtat ro?no pa upam da pridem (montirat morem dodatne vzmeti, ker druga?e mi zadnja leva ro?na no?e spustit) :D

 

:hohoho:

:)
Napisano

Zajla je 1A...vzvod je problem. In bi blo treba verjetn cel bremz cilinder narazn vzet. A ti ma? diske vzadi? Men so pjebi rekli, da je tist problem narazn vzet. Ker sem mel cel most doli, pa so gledli pa so rekli pust raj pr mir...?! :(

:)
Napisano

Zajla je 1A...vzvod je problem. In bi blo treba verjetn cel bremz cilinder narazn vzet. A ti ma? diske vzadi? Men so pjebi rekli, da je tist problem narazn vzet. Ker sem mel cel most doli, pa so gledli pa so rekli pust raj pr mir...?! :(

 

No kar se vzvoda ti?e, se da porihtat res pa da ti vzame najmanj 2 uri ?asa, pa spotoma zamenja? ?e tesnila pa si zamagal za najmanj 2 leti. ?e si samo malo strojnika ni to neka znanost, samo pogledat je treba dobro pa gre vse narazen, pri sestavljenju je isto, samo za nastavitev ro?ne pa je ena brezvezna finta, katero pa povem samo na ZS. :D . Je pa to zatikanje vzvoda, napaka vseh mazd ki imajo odzadaj disk zavore, do modela mazde 3 in 6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trenutna lista resnih in potrjenih kandidatov:

 

-Igralec z 200SX S13 1.8t

-Marlboro z Primero P10 2.0

-Symon z 100NX GTi 2.0

-Zemir z Mazdo 323F GT 2.0 V6 (mater ima tale tvoj avto dolgo oznako :D)

-Tich s svojo Mazdo MX-3 (glej da u?tima? vse skupaj do takrat :P)

-Marko_MX-3 s svojo MX-3

 

Lani nas je bil 6 in je bila ravno prav?nja ?tevilka da smo ?li vsi ?ez do konca dneva. Vseeno povabim ?e ostale ki ste zainteresirani, ?e bo slu?ajno kaj pri?lo vmes, ?e kdo odpove ali ?e bo ?e kaj ?asa. :danzoman:

 

ReDevil lepo bi bilo videti kaj naj bi imla tvoja MX-5ka pod haubo glede na govorice....

Napisano

ReDevil lepo bi bilo videti kaj naj bi imla tvoja MX-5ka pod haubo glede na govorice....

 

Heh, si sme?n (d se bom gu?vu tm, pa nekoga ?aku da odpove, d bom pol jz na vrsti, pa jasno pla?ov za te aktivnosti), men je prov ravno kok konjev ma, prov dost jih nima, to je Brn?i?eva pokazala, vsaj ?ivih ne! :danzoman:<_<

 

P.S. Predlagam, d se u tem primeru kontaktira Davida - tojotaselikamena, ki bi ?ov zlo rad tja tko da naj se njega povabi, ki ga to veseli, mene pa? ne, obenem lepo prosm da se to ne tretira kot da sem POZABU, pa ?e tkt mam rojsn dan in bodo priprave u igri za proslavo! :ouje::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

A je spet kdo kaj pozabil? Kolikor vidim ne ?E tako da tu ni bilo nobene drkarije sploh. :

Sicer sem pa le napisal da bi bilo zanimivo, da bi ?el izmeriti kaj za vraga ima pod havbo. Glede na to, da se je govorilo da ima najprej navito 1.6 kasneje, da ima 1.8 motor... Tako pa ne vemo niti koliko ima do 100 km/h tisto na 201m je pa itak bolj tako tako, ni toliko merodajno kot na 402 metra.Zakaj sem pa ?e velkokrat napisal. Prekratka proga, kjer veliko pomeni ?tart, pogon (zadnji se ve, da je ?e vseeno tolik bolj?i kot prednji da se pozna) in ?e kak?en dejavnik.

Skratka marsikoga ?e vedno zanima kaj naj bi se skrivalo pod ReDevilovo haubo, ker druga?e je vseeno ?e re?emo serijski 1.6 za katerega pa spet ne vemo niti koliko ima do 100 km/h. ;)

Napisano

Mene ?al ne bo, ker sem pregledal stanje ro?ne zavore in ugotovil, da jo to cel dan dela. :( Pa ?e delavnice nimam fraj <_< V ?etrtek mam pa ?e nek sestanek v MB...joooj :angry:

 

Mi je zelo ?al, da morem odpovedat. Se opravi?ujem!

:)
Napisano

Ej zdaj pa nea ga seri Tich, ?e ?e ne ve? ro?ne NE RABI?. Zadeva je popolnoma varna, zapeljejo ti avto na valjarje pa gasa! Nima? izgovorov, da ne izmeri? in poka?e? konjenice. :(<_<

Napisano

Konec koncev, ?e lani Cakommana z 300 konji ni odpi?io dol z valjev pa ima RWD in torej ni uporabljal ro?ne, le privezan je bil zadaj potem tudi tebe z skoraj pol manj konji ne bo. ;)

Napisano

Ok, Dani je rekel da ni problema ?e unem ro?na ne prime. Bo pa pripravljen ?e od 14h naprej, tko da kdor lahko, naj pride ?e takrat, ostali pa pa? nekje okoli 15 :zakon:

:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.