Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!? :hohoho::hohoho::hohoho:

joke!!! :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

do koliko konjev se lahko meri na teh valarjih ?

 

Kaj se boji? da bi tvoji konji potrgali valje al kaj!!!?

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

Sej mislim da vem kje je po slikah sode?e.?e pa slu?ajno ne najdem te pa pokli?em.

Napisano

To?no tako! :hohoho: Saj mene je bilo tudi strah, da mi ne bo moglo na Cki teh silnih 90 konjev zmeriti, kaj ?ele Torstormovih 140! :P

Naslov je pa pravi ja. Zemir saj ?e ne bo? na?el nas pa pokli?i. Sicer imamo pa z njim ?e od lani dobre izku?nje saj ti vse razlo?i, ?e te kaj zanima, cena je ugodna, storitev pa kvalitetna. B)

 

 

Bilo jih je 140 konjev ja ,zdaj jih je ve? :D:D:D .Druga?e pa nisem mislil za svoj avto to .

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

Napisano

Glede na to, da niso pomerjeni to ni? ne velja. :bravo:

Kaj naj re?em? Na prvi vtis malo razo?aran, ampak G-tech ?e vedno ka?e 7,8-8.0 do 60 mph tako da teh 137 konjev gre ?isto dovolj. V prvi meritvi sem imel notri filter in je imel avto 137 konjev in kar lepo krivuljo, s serijskim filtrom je imel en konj manj (136) in ?e gr?o krivuljo. Aja najve?jo mo? imam pri 7000 RPM tako da avto vle?e res enakomerno do blokade kar se tudi ?uti.

Matej, Zemir & Tich upam, da ste dobili email saj sem vam poslal kar na isti naslov preko katerega imate MSN naslov. V nasprotnem primeru mi na ZS po?ljite email naslov.

 

Jaz sem :bravo:

Napisano

lepo!!

 

 

videl ?tajerce (lepo vas blo vidt) nasledni? grem zudi jaz!!!

Druga?e pa rezultati so lepi,?e ne drugega ste vsaj na realnih podatkih kako in kaj se dogaja koliko konjev in navora znori ko jih na?ene?!!!

 

:D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lepa, elegantna krivulja. Priznam, da sem podcenjeval tvoj CAi in ?e malenkosti, ki si jih do danes zatajil. :P Sicer pa zanimiv navor, isto krivuljo ima marko, ko tam na sredi nekje navor posko?i, potem pa lepo po?asi pada, ampak obenem se tam za?no konji in predvidevam, vle?e kar lepo enakomerno. ?koda ker je najve?ja mo? ?e pri 5200 RPM, mo? pa potem od 5600 pada vse do blokade (ki je predvidevam ?e 1000 obratov vi?e.

Isto sem opazil na Tichevi krivulji, motor se sicer vrti kar visoko in z lahkoto ampak proti koncu mu mo? kar lep ?as pada. Vsaj v tem se lahko pohvalim, da meni pada le zadnjih 500 obratov. :bravo::P

Sicer pa moj graf je pa takle:

Objavljena slika

 

V prvi meritvi, ko sem imel gor konusni filter (v ?katli zaradi toplote) mi je pokazalo 137 konjev mo? pa je bila od 5500-7000 RPM skoraj ravna, pa tudi druga?e sta bili krivulji malo lep?i. Mislim da je ?as za CAI a'la Zemir & nov izpu?ni sistem 6cm zunanji fi cevi. :danzoman:

Napisano

No ja res ve? ka?e kot matejeva krivulja samo ima Matej lep?o linijo krivulje :D:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zelo zadovoljen z vsem skupaj! Res je blo fain! Zadovoljen tudi s svojim rezultatom (sicer ne s 150HP) ampak odnosno s +10HP proti zemirju (moj ima le 300k km). Pa tudi pokadil ni "preve?". ?e ve? takih sre?anj! :jupiii:

:)
Napisano

Sedaj ko sem naredil primerjavo grafov sem tudi jaz zadovoljen! A ve? zakaj moj avto tako vle?e? Ker ima Honda?ki sindrom, malo navora (?eprav je v bistvu ?isto lepo razporejen ?ez vse obrate, dokler ne za?no vle?t onji v vi?jih obratih) in mo? v veliko vi?jih obratih kot ostali. :blink: Ironi?no ima tak sindrom tudi 323C ki sem jo dal za primerjavo z Matejvim grafom.

 

Sicer so pa tudi meni ve? tak?na produktivna sre?anja. B)

Zdaj pa bej?mo tunat te hr?ke o vemo od kje se ?teje tuning. :P

Napisano

No dyno uspel moram re?t da sem pri?akoval kak?nih 5 KM ve? ampak ni slabo :bravo:

Najbolj me je razo?aral Tich z 2,5 V6 in 150 konji pa? mazda in prevo?eni.Najbolj presenetil pa matej z Mx-3.

Je pa zanjimivo za pogledat navor res da ga je nekaj manj kod serijsko je pa non stop.Za?ne od 3.5k oratov in je skoraj enakomeren tam do 6k.No zdaj saj vem da VRIS ?e zmeraj deluje :P:D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.