Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker me po doma?e noben ne j.ebe :unsure: sm se odlo?u da bom odpru temo in vas v njej povpra?u kok je z menjavo olja v moji lepotici.ktero olje, kolk olja, kolk stane, morm bit na kj pozorn pri nakupu filtra?stvar je taka, da bo avto po?asi potreben menjave olja, nekak mi pa ni zarad take zadeve vozit do mehanika, pa bi rabu ?im ve? informacij.

ta prvi s koristnim odgovorom ma pepsi v dobem :P:pepsi:

Napisano

za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima? :D

 

glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6 :(

 

Marko kje si? :hohoho:

 

 

Tukaj :P

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

 

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

Napisano

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

 

tnx :rispekt:
Napisano

kok pa kj opravljate ljudje postopek menjave olja.od?ravfate filter pa vn spustite, al grete na bencinsko pa vam vn potegnejo pa pol menjava filtra in dolivanje olja?

 

mal bedasta vpra?anja, pa? moj prej?n avto je bil tak, da ni rabil nobenega servisa, ker mu ni? ve? ni pomagal :D , pr temu avtu bi pa rad da je lepo poskrbljeno zanj, pa bi rad sam ?im ve? sodeloval pri takih zadevah, ne pa da me mehaniki okradejo

Napisano

jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni? :D

Napisano

pa avto mora biti topel ko to dela?, ker se lep?e ste?e olje ven... :bravo:

 

jst uporabljam 10w-40 Shell. V knjigah pi?e, da je treba uporabljat 10w olja in ne 5w. ?e vejo zakaj... :ne vem:

:)
Napisano

olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...

 

dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje :) )

 

jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)

 

potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )

potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit :)

 

nalije? novo olje do MAX. (pri menjavi oljnega filtra rabi? za MX-3 1.8i V6 4 litre olja, druga?e 3.7 po teh. pod.) http://www.kaalman.si/mx-3/tehpod/mx3-podatki.htm

 

po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)

 

priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.

 

tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam ;)

post-11-1185780165_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.