Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Malo sem preglodoval stare poste, pa nisem nikjer na?el ni? konkretnetga kar se OBDII vmesnika ti?e. Namre? i??em vmesnik, ki bi ga lahko uporabil za priklopil notebooka na ECU.

 

Zaenkrat sem dejansko poskusil samo en vmesnik, ki baje dela samo z VAG-COM programom. Na ?alost ta vmesnik ni deloval. :( Podpiral je pa 3 protokole:

- ISO 9141-2,

- ISO 14230 (KWP2000) in

- ISO-15765 (CAN).

 

Poleg teh dveh obstajata ?e dva SAE J1850-VPW in J1850-PWM, ki pa jih ta vmesnik ni podprial.

 

 

Poleg tega sem preveril tudi ostoje?e pine na svojem OBDII konektorju. Pini so na pozicijah 4, 5, 6, 7, 14 in 16. In ?e sem dobil pravilne informacije to pomeni:

- pin 4: Cahssis Ground

- pin 5: Signal Ground

- pin 6: CAN High (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 7: ISO 9141-2 K line and ISO/DIS 14230-4

- pin 14: CAN Low (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 16: Battery power

 

Na podlagi tega sklepam, da podira CAN vodilo, vendar je o?itno ve? CAN standardov. Nekje je bil omenjen ISO-15765, drugje pa ISO 16764-4, ki je verjetno njegova predhodnica. Vendar je vseeno ?udno, ker so ponavadi standardi nazaj kompatibilni.

 

A ima mogo?e kdo informacijo kateri protokol se dejansko uporablja v Mazdah oz. ?e je kdo na trgu ?e kupil kak vmesnik, ki bi dejanko deloval (kateri vmesnik in kje se dobi).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.