Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Malo sem preglodoval stare poste, pa nisem nikjer na?el ni? konkretnetga kar se OBDII vmesnika ti?e. Namre? i??em vmesnik, ki bi ga lahko uporabil za priklopil notebooka na ECU.

 

Zaenkrat sem dejansko poskusil samo en vmesnik, ki baje dela samo z VAG-COM programom. Na ?alost ta vmesnik ni deloval. :( Podpiral je pa 3 protokole:

- ISO 9141-2,

- ISO 14230 (KWP2000) in

- ISO-15765 (CAN).

 

Poleg teh dveh obstajata ?e dva SAE J1850-VPW in J1850-PWM, ki pa jih ta vmesnik ni podprial.

 

 

Poleg tega sem preveril tudi ostoje?e pine na svojem OBDII konektorju. Pini so na pozicijah 4, 5, 6, 7, 14 in 16. In ?e sem dobil pravilne informacije to pomeni:

- pin 4: Cahssis Ground

- pin 5: Signal Ground

- pin 6: CAN High (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 7: ISO 9141-2 K line and ISO/DIS 14230-4

- pin 14: CAN Low (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 16: Battery power

 

Na podlagi tega sklepam, da podira CAN vodilo, vendar je o?itno ve? CAN standardov. Nekje je bil omenjen ISO-15765, drugje pa ISO 16764-4, ki je verjetno njegova predhodnica. Vendar je vseeno ?udno, ker so ponavadi standardi nazaj kompatibilni.

 

A ima mogo?e kdo informacijo kateri protokol se dejansko uporablja v Mazdah oz. ?e je kdo na trgu ?e kupil kak vmesnik, ki bi dejanko deloval (kateri vmesnik in kje se dobi).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.