Skoči na vsebino

323f pozna kdo ?


COBO

Priporočeno sporočilo

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1525034

 

Ne vem to?n kje se to spra?uje ampak ...kakr?nkoli info dobrodo?el. Nasplo?no pa ?e kak info o teh 1.8 motorjih ki so mi totalna neznanka.

 

Lp, COBO

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto ma 1840 ccm, tak da pride? v vi?ji razred cestnine, torej isto kot si bil z MXo

 

motor je soliden, kar posko?en, in pa povpre?no po?re?en, neke razlike med tem in 2.0 v MXi niti ni...

 

toliko po tehni?nih podatkih iz interneta...

 

MX-6 : http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

 

323 F 1.8 : http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorja ne poznam, se jih pa bore malo prodaja z 1.8 v SLO. Glede na to da je 1.5 malo podranjen glede na svoje konje bi znal biti tale 1.8 kar soliden. Ko sem jih jest gledal se z 1.8 motorjem ni nobena prodajala, GT-jka, pa je 3KW nad spodnjim razredom za registracijo. Res ne vem kater bumbar je delal tele meje. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav!

 

323F BA sa 1.8 imam ja, pa da ti napi?em par stvari.

 

U odnosu na 1.5 ide ne?to bolje, potro?nju nisam uspio spustit ispod 10lit/100km (jebiga imam i malo prete?ku nogu).

Svi 1.8 motori te generacije tro?e dosta ulja, pogotovo ako ju vrti? ?esti u visoke okretaje. Nije ni?ta ?udno ako ti popije i 1litru ulja na 1000km.

Getriba ima jako duga?ke prijenosne omjere (npr. 2.-115km/h,3.-165km/h), tako da kod pretjecanja ?esto mora? spu?tat i za 2 brzine ako hoće? presko?it auto ispred sebe.

 

Od 0-100 si za cca. 10 sekundi, top speed 205km/h

 

Ovo ostalo ti je manje vi?e isto kao i kod 1.5 modela.

 

Svoju imam skoro 2 godine i apsolutno nikakvih prigovora nemam na nju, svako malo joj vadim mast i da pokucam u drvo niti jednog jedinog kvara nije bilo dosad.

 

 

E i da napomenem, 1.8 model ima daleko najveći tuning potencijal i cijeloj BA ponudi

 

Npr. sa getribom od 1.5 ide puuuuno bolje, iako malo gubi na top speedu.

Motor je skoro identi?an BPT-u (1.8 turbo iz 323GTR). Razlika je u klipovima, klipnja?ama, bregastima, naravno ispu?noj grani i mo?da jo? nekoj sitnici.

 

Ja sam uspio nabavit BPT prije par mjeseci i ra?unam da će kroz cca. godinu dana nastat prva turbo BA u ovim krajevima :bravo:

Made in Japan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se nadovezem na kolegu posto isto vozim 1.8 BA...

 

Pijenje, posto to koliko trosi nije potrosnja, ulja je njemu i meni skoro isto. Doduse kod mene se nesto spustila sa prelaskom na Mobil S 10W40 polusintetika (800g) dok je sa Motulom iste gradacije bilo oko 1l, cak i malo preko.

 

Sada sam sipao Mobil 1 5W40 (full sintetika) i cini mi se da je potrosnja manja, ali ne mogu jos biti siguran, jer sam presao tek nesto preko 1000km, ali vecinu na autoputu kada je potrosnja ulja zanemarljivo mala.

 

Vozili su drugi iza mene (i pri 200kmh), auto ne dimi ni malo, bio sam na 201m drag-u, ni tamo nije dimio.

 

 

Sad ce jos malo 1god kako je kod mene u posedu, ali problema, da kucnem o drvo :), nikakvih nije bilo, a vozim je isto kao i Jelen... Cekam da se zagreje i onda pun gas, ne uvek, ali dovoljno cesto da mi je minimalna potrosnja 10l.

 

Problem, ako se tako moze nazvati, se ogleda u padanju broja obrtaja ispod 700rpm kada kocim sa ukljucenom klimom, mada koliko sam citao po netu, sve one boluju od ovoga, samo treba lepo da se nasteluje ler gas i "problem" onda postaje znatno manje izrazen.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.