Skoči na vsebino

Skrite komande radija v Mazdi 6


Priporočeno sporočilo

Nekaj skritih funkcij radija v Mazdi 6:

 

Kontrola displeja:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb SEEK UP (?e pri modelu '06> ne deluje, probaj POWER + TA).

Funkcija pri?ge vse znake na displeju naenkrat (kontrola morebitnih mrtvih ali obledelih znakov).

 

Pregled stanja zvo?nikov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AUTO-M.

Radio za?ne predvajati zvok izmeni?no iz vsakega zvo?nika (kontrola ustrezne povezave in delovanja) po slede?em vrstnem redu:

1. Prednja leva vrata

2. Prednja desna vrata

3. Zadnja desna vrata

4. Zadnja leva vrata

 

Ponastavitev nastavitev zvoka:

Radio pri?gan - Dr?i pritisnjen gumb TUNE/AUDIO CONT. + katerikoli gumb v avtu (razen POWER/VOL).

Funkcija postavi na tovarni?ke nastavitve bass/treb/fade/bal, ostale stvari se ne spremenijo (ALC, radijske postaje...)

 

Vklop/Izklop zvo?nega signala (BEEP) ob pritisku na tipko (model radija do '06 - srebrn):

Radio ugasnjen - Dr?i pritisnjen gumb SEEK DOWN + gumb 5 (<<) za 3-5 sekund.

Funkcija vklju?i ali izklju?i pisk kadrkoli se pritisne kak?en audio gumb. Sli?i se en dolg pisk, ko je BEEP vklju?en in en kratek pisk, ko je BEEP izklju?en.

 

Preverjanje jakosti radijskega signala:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb 2 (disc^).

Funkcija prika?e kvaliteto sprejema radijskega signala in pomaga pri ugotavljanju kvalitete antene, povezave, sprejemnika). Prikaz na displeju je 0-9 (0 = slab, 9 = dober sprejem).

 

Preverjanje ustreznega delovanja vseh gumbov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb MEDIA).

Funkcija omogo?a preverjanje delovanja vsakega gumba. Ob pritisku vsakega gumba se zasli?i pisk (tudi obvolanskih komand) Npr. v nekem re?imu delovanja radija nekateri gumbi niso aktivni. Tako lahko preverimo ali gumb res ni aktiven ali pa dejansko ne deluje.

 

Self Test - samostojna diagnoza radija:

Radio ugasnjen - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb MEDIA).

Radio bo sam naredil nekaj testov za preverjanje ustreznega delovanja audio sistema. Prvi izpis na displeju bo priozvajalec in serijska ?tevilka. Za zaustavitev testiranja in ustavitev trenutnega prikaza na displeju obrni klju? v zaklenjeno pozicijo (LOCK).

 

 

Tako, to bi bilo nekaj zanimivosti, ki jih lahko preizkusite.

Iz vseh funkcij se vrnete v normalen re?im delovanja s pritiskom na gumb POWER/VOL.

 

Brez problema se pa lahko tudi poigrate (tri tipke pritisnjene naenkrat) in ugotovite ?e kak?no morebitno skrito funkcijo.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.