Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na sliki na levi strani je iz mitchell navodil , na desni pa je slikano iz menjalnika.Zanima me kje so na desni strani vidne te oznake za low in high za nivo olja.Ni dobro ?e ima? preve? olja v menjalniku, zato .... Pi?e sicer da bi notri naj ?lo 3.4 litra. Samo ko vliva? vedno ostane v embala?i na stenah malo olja ,tako da to sicer ni tako to?no kot ?e nalije? do dolo?enih oznak.

 

Objavljena slika

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

na pikniku ali pa na dregu :P

 

ja tam je narisano to?no do roba zobnika, pa? ?e je malo ?ez mislim da ni sile, ali pa malo manj.

 

pri meni recimo zdajle manjka kar dobrih pol litra olja in se ?e brez problema ?alta, samo sem pozabil kerga sem vlil ali pol ali fulsintetik

Napisano

noben ne ve ni? kak je s tem.....

hm.... ki ste te mehaniki vsi

 

:D

 

Saj ti vse ve?, zakaj bi ti mi pamet solili.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven.

 

Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven.

 

Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a.

 

 

Vse si mu prav povedal. :rispekt:

 

 

ps. Si to kdaj ?raufal to ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse si mu prav povedal. :rispekt:

ps. Si to kdaj ?raufal to ?

 

 

to je vse res ja, samo na BP motorju ni tega ?epa za dolivanje ob strani to je na novej?ih mazdinih motorjih.Tu je za dolivanje skoz isto odprtino kjer pride notri ,,pol?,, za zajlo ali senzor za hitrost.V navodilih pi?e samo da v ozna?enih mejah mora biti med low in high ,samo teh oznak ni pa? gor narisanih, so pozabili ali pa ....

?e je preve? olja notri pri visokih vrtljajih lahko pritisk preve? naraste in spustijo kaka tesnila.Zato me je to zanimalo.

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.

?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.

Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov.

 

V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim.

Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre.

 

YavarYe X6V6

ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.

?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.

Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov.

 

V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim.

Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre.

 

YavarYe X6V6

ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. :bravo:

 

 

 

V mojem ro?nem menjalniku je 3,4 litra olja. Olje je pa novo Castrol TQ (dextron II).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

YavarYe X6V6

ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. :bravo:

 

Malo nas je takih. :bravo:

 

 

Druga?e pa nehajte komplicirat z tem oljem, nalie? ga toliko kot pi?e v navodilih, pa tista 2 dl gor ali dol nima veze. Je pa ponavdi olja do sredine diferencijala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) :bravo: sicer pa so tvoja navodila prava

gremo na?i.....

 

Napisano

skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) :bravo: sicer pa so tvoja navodila prava

 

 

TNX

 

:jupiii::jupiii::jupiii:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.