Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ti se lahko, drugi pa ne...:) oba sta v prekrsku samo kalkulacija je drugacna
    • Ce gre kdo cez rdeco gre cez rdeco, to je nekaj povsem drugega kot prehitevanje. Ne vem ce je se kdo na tem planetu kot kolesarji ki res prepeljejo rdece ne glede....celo v kombinaciji z zeleno za pesce   Ce pa govoris o lane splittingu je pa to spet nekaj drugega.   Ce jaz vidim rdeco pa stojece avte grem mimo, do semaforjq pocakam zeleno in grem. Zakaj? Motor nikoli ne bo povzrocal zastoja avten za seboj, motor ima prostor, da to naredi, po drugi strani pa sprosti kolono in jih vec prepelje zeleno    Pa se en razlog je predvsem na deloviscih. Jaz odpeljem medtem ko vidim da je zadaj nekdo s super SUVjem sele 5m na poti ker je treba iti mogoce po makadamu, cez kak robek...velikokrat prehitevam z motorjem na samem makadam deloviscu, ker s 5 na uro jaz ne morem drzat motorja na pesku pokonc medtem ko se ljudje bojijo za svoj avtek.    Pa da koncam kot sem zacel, tud ce z motorjem grem mimo do semaforja cakam zeleno. Kolesar na zožanjih, delovišcih gre mimo, pol pa cela kolona za njimi ko avti dobijo zeleno. 
    • tako mi je odgovoril copilot 😆:     
    • Majhen je, bolj za 2, sicer pa načeloma okej. Glavna tehnika je podedovana od ZOE, torej že preizkušena. Je pa lep. 😃
    • če bi imela bencinski turbo motor bi jaz tudi resno razmišljal o tem avtu, ker mi je vizualno zelo všeč....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.