Skoči na vsebino

Reklama tega foruma


nomisDJ

Priporočeno sporočilo

Za nalepko se obrni na na?ega majstra Yavarja,pod nickom YavaryeX6V6! ;) Tuning kluba nimamo,samo tu pa tam kako tuning gara?o. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nalepko dobi? ?e pride? na kak?no sre?anje, piknik, .... upam, da bojo do naslednjega izrezane :bravo:

kluba zaenkrat ne bo, ni interesentov, ki bi to vodili in tudi po letu ali dveh bi padlo zanimanje in bi imeli premalo ?lanov.

 

ok. In kdaj bo spet kako sre?anje?

No glede kluba, sem prvi ki je zainteresiran. Se slu?ajno da dobit to nalepko preko po?te?

Sej će je problem denar, potem povejte.

 

Zakaj pa nebi vodu klub npr. administrator tega foruma in zraven najdemo ?e pa resnih ?lanou ki bi bili v klubu? <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj se nebi vsedli skupej in se pomenli o dolo?enih stvareh.

 

Kot prvo je treba, izbrat odgovornega, vestnega in discipliranega vodjo ki bo klub vodu.

Potem treba dolo?it sede? kluba.

Nato sledijo podrobnosti: ?lanarina

Sponzorji ?e se da

Probat uredit razne popuste pri trgovinah z dolo?eno avto opremo

Uredit reklamo,...........

 

Vse skupaj sploh ni te?ko, le par resnih ljudi, in smo tu. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od adminov ne bo noben za, ker so se ?e opekli z tem <_<

 

 

rabi? pa xy ustanovnih ?lanov (ne vem koliko jih je sedaj potrebno) potem voditi finance oddati dohodnino, ?e je minus ga mora? iz lastnega ?epa pokriti, kar je plus ne sme? kar sebi nakazati, vse mora potekati preko ra?unov, statut kluba je potrebno spisat. Ni tako preprosto kot je sli?ati <_<

 

?e ho?ete lahko ustanovite klub, samo kako je z imenom kluba, ?e bojo na MMS pustil da se uporabi ime Mazda, Renault klub je imel resne probleme glede tega,

 

 

 

 

Prvo naslednje sra?nje bo v Ljubljani 7. oktobra, v BTCju, no vsako prvo nedeljo v mesecu imamo sre?anja v BTCju in ste vsi dobrodo?li, ponavadi se nas zbere cca 10 komadov, ?e ti ni predale? se lahko brez problema oglasi? :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? da bo pri?el pogledat, ?e bom le utegniu.

 

Druga?e pa kar se ti?e kluba, ?e vas skrbijo finance, lahko ta problem kar odpi?ete, vam bom jst max. pomagu.

Glede drugih stvari se pa jst ?au ne spoznam glede prijave kluba,...

Zato bi to prepustil tebi ali nekomu ki to obvlada in je pripravljen vzet v svoje roke. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni minimalno 20 stalnih ?lanov mislim, da se sploh ne spla?a v to spu??at

 

 

sej kaj pa manjka forumu?

 

vse se zmenimo, za piknike tudi ni problem zbrati denar, nimamo problemov z dr?avo, udele?ujemo se raznih prireditev (drag race, avtoslalom, ...) skoz se nekaj dogaja, ko pa pride denar vmes se pa lahko na smrt skrega

 

 

 

ni dovolj samo eden, ki bi resno vodil

 

je predsednik, pomo?nik, tajnik, blagajnik in upravni odbor (mislim, da se tako imenuje)

 

 

na upravni enoti ?e lahko na polno komplicirajo

 

 

treba je pregledat minuse in pluse nato pa it v realizacijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sama ustanovitev kluba...dru?tva ni problematicna..imam tudi jaz in nekaj prijateljev drustvo.... Najvecji problem je vsekakor kje je sedez drustva saj smo clani razkropljeni po celi sloveniji.Zal ni kraja kjer bi sedez lahko zazivel v pravem pomenu besede... Kar se pa financ tice je tako...ce so ni nobenega problema ..se pac najame se racunovodski servis..oz obcasno. Vecji problem vidim v tem da je pravih ljubiteljev vozil mazda bolj malo...no res da nas je prijavljenih 1000...samo to niso aktivni clani...

Sem pa pripravljen pomagat ce se bo kaj premaknilo v tej smeri...kot kaze bomo pavzirali....in bo casa na pretek:)

 

LP, Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nehajte razmi?ljat v tej smeri, ker potem bomo zgubil ?e to kar mamo in to je forum.

 

Zakaj ? Pri denarju se vedno zatkne enim ni 10? ni? drugi pa se za 2 centa dajo ustrelit v roko, to je povsod.

So pa tudi nekateri ki bi bili poleg in povsod ko pa pride do tega pa noben ni? neve in nima ni? zraven. :ne vem:

 

Tako da konec debate o tem, ?e pa bi vseeno kdo rad to naredu in bil ?lan naj to prosim naredi izven foruma.

 

Over and Out. !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.