Skoči na vsebino

Spletne strani z novicami o Mazdi


Bosti

Priporočeno sporočilo

Fantje saj ste ljudje in imate razum, upam. ?e vam napi?ejo, da je stran namenjena samo za medijske hi?e, profesionalne akreditirane novinarje, ipd. je to to.

So pa? nekatere informacije tak?ne narave, da jih je v medije potrebno postredovat najprej iz strani tistih, ki imajo za to dovoljenje in so za to tudi pla?ani!

Kako bi pa bilo, ?e bi ?e danes vsi vedeli kak?en procesor bo izdelal Intel ?ez pol leta, saj nobeden nikoli ne bi sploh kupoval ra?unalnika, ker bi vseskozi ?akal na nekaj novega.

 

Sicer pa imam en topel nasvet:

?e se ?e prijavljate na te "rezervirane" spletne strani, se prijavljajte z to?nimi podatki in ?e vas bodo pustili pri miru super, druga?e pa vas bodo tako ali tako pobrisali iz liste! oz. v najslab?em primeru se uporabnika kaj hitro lahko izsledi, takrat pa lahko pri?akujete tudi kak?en telefonski klic!

 

Internet je medij, tako kot Avtomagazin, ?e pa je nekdo "pek" in ne novinar, pa seveda ne more, kar vsepovprek lansirat informacije v medije - spomnite se Severine.

user posted image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prilagam mojo skenirano novinarsko kartico, s katero hodim na vse sejme (tudi ?enevski avtosalon) in otvoritve in povsod kjer so ponavdi prisotni novinarji. Sem uradno registriran, saj je na kartici serijska ?tevilka, kot je na potnem listu. Tako da me mirno lahko preverijo. To ni dovolj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem jaz tudi dobil pozdrave od MMS <_<, za to ima g. ?vanut ?as da pa bi na e-mail odgovoril ki mu ga je KAALman poslal to pa je ?e prete?ko, glavno da me je lahko za j*** pa nevem kaj mu naj odpisem, ker ?e se mu zla?em bodo itak ?li preverjat ?e je res!! Samo nebom ni? odpisal on nam tudi ni znal <_<

 

 

Spo?tovani g. Zadravec,

 

Prijavili ste se na novinarsko stran Mazde Europe, z namenom prejemanja raznih novic.

 

Ta stran je namenjena samo profesionalnim uporabnikom, zato nas zanima s katero novinarsko hi?o oz. medijem sodelujete. Prav tako vas prosimo za dopolnitev ostalih podatkov za kontaktiranje: tel, fax.

 

?elimo vam prijetne praznike in vas lepo pozdravljamo

 

Bogdan ?vanut / MMS d.o.o. (Mazda Motor Slovenija)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te strani so pa? namenjene novinarjem profesionalnih medijev. Glede na to, da se je prijavilo kar nekaj ?lanov tega foruma, nas bodo sedaj po?asi imeli dovolj.

 

Kar se ti?e odgovora Kaalmanu, pa imam ob?utek, da imajo ?e kak razlog, poleg tega sem gospoda ?vanuta tudi sam spoznal in sva se pogovarjala tudi o forumu, tako da ste lahko prepri?ani, da ga tudi na MMS berejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.